آزار جنسی ده‌ها کودک انگلیسی توسط یک معلم 64 ساله ‌آمریکایی

قرار است در مورد سوء استفاده جنسی یک معلم آمریکایی از ده‌ها پسر بچه در انگلیس تحقیق علنی انجام شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی،  بر پایه گزارش‌های جدید، قرار است در مورد سوء استفاده جنسی یک معلم کودک آزار امریکایی از ده‌ها پسر بچه در انگلیس تحقیق علنی انجام شود.

"ویلیام واهیِ" ۶۴ ساله، معلم آمریکایی تبارِ مدرسه "سوث بانک" واقع در جنوب لندن دست کم به ۶۰ کودک مواد مخدر داده و از آنها سوء استفاده جنسی کرده است.

این مدرسه اعلام کرد در سال ۲۰۱۰ واهی را به عنوان مشاور رفتارهای اجتماعی و فردی کودکان به کار گرفته است.

به گزارش موسسه "هیو دیویس"، مدرسه سوث بانک هنگام استخدام این معلم ضمن نقض مقررات بدون بررسی سوابق و تنها با تایید تری هگر، مدیر وقت مدرسه، او را استخدام کرده است.

این فرد طی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در سفرهای تفریحی مدارس از داروهای آرام‌بخش استفاده می‌کرد تا پسربچه‌ها را خواب آلود کرده و سپس مورد آزار جنسی قرار دهد.

گفته می‌شود فایل‌های الکترونیکی حاوی تصاویر بیش از ۹۰ پسر بچه‌ی ۱۲ تا ۱۴ ساله که توسط واهی مورد تعرض قرار گرفته بودند از سوی خدمتکارش در خانه او واقع در نیکاراگوئه کشف شده است.

این معلم امریکایی در سال ۱۹۶۹ نیز به اتهام سوء استفاده از کودکان زندانی شده بود اما پس از آزادی به تدریس در مدارس بین‌المللی ادامه داد.

نکته‌ی قابل توجه و بحث‌برانگیز در این میان آن است که واهی پس از آزار کودکان و محکومیت به حبس در زندان به خارج از کشور سفر کرده و تدریس آموزش مسائل جنسی به کودکان۱۱ ساله را عهده‌دار شده است.

بر اساس گزارش‌ها، رفتارهای مشکوک واهی در مدت فعالیت وی مشهود بوده اما به خاطر عدم وجود سوابق و گزارش‌های کافی پیگیری نشده است.

گفته می‌شود نتایج این تحقیقات سال آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار