زنجان؛

ارسال 128 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره قرآنی تقبیح "گناهان زبانی"

رئیس حوزه هنری استان زنجان از ارسال 128 اثر از سوی هنرمندان 12 استان کشور به دومین جشنواره قرآنی "گناهان زبانی" خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، رئیس حوزه هنری استان زنجان با اعلام این خبر، گفت: دومین جشنواره قرآنی تقبیح "گناهان زبانی" به صورت منطقه ای با موضوع گناهان زبانی از دیدگاه قرآن و احادیث برگزار شد.

اسماعیلی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در چهار بخش کاریکاتور، فیلم 100 ثانیه ای، داستانک و شعر طنز برگزار شد، افزود: جمال رحمتی، همایون اسعدیان، ساسان ناطق و ناصر فیض به ترتیب دبیران علمی این چهار بخش جشنواره هستند.

این مسئول تشویق و ترغیب هنرمندان به منظور غنای آثار خود با استفاده از قرآن و منابع قرآنی را یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره برشمرد و ادامه داد: آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با ابعاد گوناگون ادبی و هنری قرآن و معرفی بیشتر قرآن به عنوان الگوی اعتقادی و فکری و زیبایی شناسی به عنوان پشتوانه غنی هنرهای ایرانی نیز از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در مجموع 128 اثر از 55 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این جشنواره امسال به صورت تخصصی تر برگزار شد، آثار ارسالی از کیفیت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره قرانی گناهان زبانی در 31 شهریورماه 93 به پایان رسیده است، افزود : کار بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره قرآنی گناهان زبانی اکنون از سوی هیات داوران جشنواره آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه اسامی برگزیدگان این جشنواره پس از داوری نهایی آثار توسط هیئت داوران از طریق سایت اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان اعلام می شود، خاطر نشان کرد : دومین جشنواره قرآنی "گناهان زبانی" با مشارکت موسسه دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.