اصفهان؛

تفکر جهادی در همه عرصه ها به ویژه میراث فرهنگی ضروری است

معاون اسبق سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري گفت: تفکر جهادی به عنوان دغدغه اصلی مقام معظم رهبری در همه عرصه ها به ویژه کار در میراث فرهنگی ضروری است.

سیف الله امینیان، معاون اسبق سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس،در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان و خادمین افتخاری اداره ميراث فرهنگي ،صنايع دستي وگردشگري کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: زنده نگه داشتن تفکر جهادی از فرمایشات مقام عظمای ولایت در نامگذاری سال راهگشاری حل بسیاری از مشکلات و پیشبرد امور است.
وی، با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم تجلیل از زحمات و تلاش هاي خالصانه و تأثيرگذار بازنشستگان و خادمین افتخاری اداره ميراث فرهنگي کاشان افزود: استفاده از ظرفیت ها و تجارب ارزشمند نیروهای بازنشسته در راستای تحقق اهداف سازمان میراث فرهنگی ضرو ری و نوعی مدیریت جهادی در بهره مندی از تمام پتانسیل ها است.
به گفته وی، تلاش برای تشکیل کانون بازنشستگان اداره ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري یکی از اقدامات لازم در راستای تکريم و حل مشکلات آنها و استفاده احسن از راهنمايي ها و تجارب ارزشمند این نیروها است.
مدیر کل اسبق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، در ادامه نيروي انساني را سرمايه اصلي سازمان‌ها در عرصه کار و فعاليت دانست و گفت:بازنشستگان نیروهای توانمندی هستند که می توانند با کوله بار تجربه سال های کاری خود نیروهای جوان را در انجام امور هدایت کنند.
امینیان، سنگر خدمت رساني در کمال صداقت و درستکاري به مردم را بهترین مسیر تحقق اهداف و مایه سربلندي، موفقیت و افتخار امور اجرایی برشمرد.
گفتنی است؛ مراسم تجلیل از 40 بازنشسته اداره ميراث فرهنگي ،صنايع دستي وگردشگري کاشان و 6خادم افتخاری در حفظ و نگهداری آثار تاریخی این اداره با اهدای لوح تقدیر و هدایای دیگر در سفره خانه سنتی عباسی این شهرستان برگزار شد


انتهای پیام/ش
 

برچسب ها: اصفهان ، میراث ، فرهنگی ، ضروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.