سلطانی در تذکر شفاهی مطرح کرد

مرگ زودرس زاینده رود، کارون و چهارمحال بختیاری با حفر تونل گلاب

نماینده مردم بروجرد خطاب به وزیر نیرو گفت: شما و خانم ابتکار رسما اعلام کردید که در پروژه گلاب 2 خلافی در مسائل زیست محیطی صورت گرفته و کار کارشناسی صورت نگرفته است اما چگونه یک شبه قانونی می‌شود، جای تاسف دارد که خلاف یک شبه قانونی و حلال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجرد در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه 9 مهر در تذکر شفاهی به وزیر نیرو گفت: شما بارها اعلام کردید که جلوی کارهای خلاف، لابی‌گری و باج‌خواهی را می‌گیرید اما در عمل متاسفانه نه تنها توجهی به رعایت موارد زیست محیطی، معیارهای جاری یونسکو و کارشناسی ندارید بلکه تحت تاثیر نام‌ها ولابی‌ها قرار گرفته‌اید.  
 
وی افزود: شما نقش یک راهنما را ایفا می‌کنید و همواره راهنمای راست را می‌زنید اما در عمل گردش به چپ دارید چگونه است که شما و خانم ابتکار رسما اعلام کردید که در پروژه گلاب 2 خلافی در مسائل زیست محیطی صورت گرفته و کار کارشناسی نداشته است اما چگونه است که یک شبه قانونی می‌شود و جای تاسف دارد که خلاف یک شبه قانونی و حلال می‌شود.
 
سلطانی اضافه کرد: این اقدامات شما مرگ زودرس زاینده‌رود، کارون و استان چهارمحال و بختیاری را در پیش خواهد داشت و مردم ما در برابر این زیاده‌خواهی‌ها خواهند ایستاد.
 
این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و شروع فصل کاری محورهای مواصلاتی این استان با مشکلات عدیده‌ای روبه روست و حتی محورهای حیاتی شهر کرد، بروجرد و خوزستان از پرترافیک‌ترین محورهای کشور محسوب می‌شود و به دلیل مشکلات عدیده بودجه و سوء مدیریت اقدام اساسی مخصوصا در مناطق حادثه خیز صورت نگرفته است لذا باید قبل از شروع بارندگی عملیات اجرایی موثرتری صورت گیرد.
 
این نماینده مجلس هم چنین نسبت به دستور اکید رئیس‌جمهور مبنی بر احداث راه آهن اصفهان بروجرد، کردستان و خوزستان تاکید کرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر مطالعات این محور را تکمیل و اجرایی کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، نیرو ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۲ مهر ۱۳۹۳
نماینده بروجن هستن ایشون
آخرین اخبار