با مشارکت دانشگاه کره جنوبی

بورسیه دکتری و کارشناسی‌ارشد توسعه‌ اقتصادی برگزار می‌شود

دفتر وامها ،مجامع و موسسات بین المللی سازمان سرمایه گذاری اعلام کرد: بورسیه‌های آموزشی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های سیاستهای عمومی و توسعه‌ای طرح کلمبو با مشارکت دانشگاه KDI کره جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، دفتر وامها ،مجامع و موسسات بین المللی سازمان سرمایه گذاری اعلام کرد: بورسیه‌های آموزشی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های سیاستهای عمومی و توسعه‌ای طرح کلمبو با مشارکت دانشگاه KDI کره جنوبی برگزار می‌شود.
 
طرح کلمبو حسب روال سالهای قبل، در نظر دارد با مشارکت دانشگاه KDI کره جنوبی، یک دوره بورسیه یک ساله در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های؛ سیاستهای عمومی (Public Policy)، سیاستهای توسعه‌ای (Development Policy) و مدیریت عمومی (‌(Public Management و همچنین بورسیه مقطع دکترا در رشته سیاستهای عمومی را برای کشورهای عضو طرح کلمبو برگزار نماید.
 
بر پایه این گزارش، بورسیه مذکور از فوریه سال 2015 میلادی آغاز می‌شود و مهلت تکمیل فرمهای الکترونیکی آنلاین توسط داوطلبان از تاریخ 7 شهریور تا 2 آبان ماه 1393 (29 اوت لغایت 24 اکتبر 2014) می‌باشد. مدارک داوطلبان در نوامبر مورد بررسی قرار می‌گیرد و تا اوایل دسامبر (آذر ماه 1393 ) نتایج نهایی اعلام خواهد شد.
 
هزینه‌های بلیط رفت و برگشت، پذیرش و شهریه دانشگاه، اقامت و خوراک توسط طرح کلمبو و دانشگاه به صورت مشترک پرداخت می‌شود. داوطلبان باید هزینه‌های اخذ روادید و هزینه ماهانه 300 دلار (جمعاً 3600 دلار) برای خرید کتاب را شخصاً و یا از سوی دستگاه دولتی اعزام‌کننده پرداخت نمایند. داوطلبان باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و همچنین کارمند رسمی  یکی از نهادهای دولتی باشند و کلیه هزینه‌های مربوط به خانواده متقاضیان (در صورت همراه بردن اعضای خانواده) بر عهده دانشجو می‌باشد و مبلغی در این خصوص پرداخت نخواهد شد.
 
باتوجه به محدودیت تعداد نفرات پذیرفته شده، مراتب از سوی طرح کلمبو و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و صرفاً  هفت نفر از برترین داوطلبان از بین 26 کشور عضو طرح کلمبو برای استفاده از بورسیه تائید خواهند شد. تکمیل و ارسال فرمها طی مهلت مقرر تعهدی برای پذیرش ایجاد نخواهد کرد و در صورت عدم پذیرش مدرک دانشگاه فوق‌الاشاره از سوی آن وزارتخانه و یا عدم اعتبار استخدامی در دستگاههای اجرایی و ... هیچ‌گونه تعهد و مسئولیتی برعهده این سازمان نخواهد بود، لذا متقاضیان بررسی‌ها و استعلام مورد نیاز را از دستگاه اجرایی راساً انجام دهند.
 
باتوجه به مهلت کوتاه اعلام شده از سوی دبیرخانه طرح کلمبو متقاضیان در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی آنلاین از سایت دانشگاه KDI کره اقدام نموده و حداکثر تا تاریخ 20/7/1393 به همراه دو نسخه اصل فرمهای تقاضانامه تایید شده توسط دستگاه دولتی محل خدمت، تعهد رسمی دستگاه دولتی اعزام‌کننده برای پرداخت وجه فوق‌الاشاره در طی دوره (ماهانه 300 دلار و هزینه روادید) و یا تعهد رسمی فرد متقاضی (به زبان انگلیسی مبنی بر تعهد پرداخت شخصی و تایید دستگاه اعزام‌کننده) رسماً به این دفتر معرفی شوند.
 
سایر جزئیات، محتوای دوره و فرمهای متقاضیان از طریق سایت طرح کلمبو به نشانی www.colombo-plan.org و سایت دانشگاه به نشانی  www.kdischool.ac.krدر دسترس می‌باشد.
 
همچنین اداره پذیرش دانشگاه مدیریت و سیاستهای عمومی کره (KDI ) به شماره تلفن 1281-3299-2-0082 و پست الکترونیکی admissions@kdischool.ac.kr   برای پاسخگویی به سئوالات احتمالی داوطلبان تعیین شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار