در پایان معاملات هفته

کشتی‌رانی دریای خزر عامل اصلی قرمز پوشی شاخص فرابورس

امروز چهارشنبه 9 مهر در پایان معاملات هفتگی تالار فرابورس تعداد 98 هزار و 1 سهم اوراق بهادار به ارزش 752 میلیاد و 320 میلیون ریال در 10 هزار و 993 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در پایان معاملات 9 مهر شاخص فرابورس امروز با روند منفی 2 واحدی به کار خود پایان داد و به رقم 826.10 واحد رسید.

بر اساس این گزارش توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با رشد 1.46 واحدی، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با رشد 1.08 واحدی، و توکاریل با رشد 33 واحدی تنها نمادهای مثبت تالار فرابورس در امروز بودند همچنین کشتی‌رانی دریای خزر با روند منفی 3.61 واحدی یکی از مهمترین عوامل سقوط شاخص فرابورس بود.

علاوه بر این شرکت کی‌بی‌سی و سهامی ذوب آهن اصفهان و سرمایه گذاری مسکن تهران از سایر نمادهای منفی معاملات امروز به حساب می‌آید.

گفتنی از پیام‌های ناظر فرابورس می‌توان به محدودیت‌های عدم فروش تا 2 ماه و سقف خرید در حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن، در خصوص محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد معاملاتی غضینو 1، بازگشایی نماد معاملاتی بانک دی و شرکت بیمه دی، تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام شرکت بورس انرژی ایران، عرضه یکجای سهام مدیریتی غیر کنترلی شرکت عمران و مسکن سازان منطقه شمال غرب و پایان مدت اعتبار و توقف نماد معاملاتی تسه 9008 و 9012 اشاره کرد.

در پایان قیمت اوراق تسهیلات مسکن در بالاترین قیمت به 92 هزار و 500 تومان در پایین ترین قیمت به 87 هزار و 500 تومان رسید و بالاترین قیمت این اوراق در 52 هفته اخیر به 95 هزار و 670 تومان رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار