فن‌پرسی:

بازی به بازی بهتر می‌شویم/ حضور دوباره در لیگ قهرمانان حداقل تلاشمان است

بازیکن هلندی باشگاه منچستریونایتد گفت: بازی به بازی بهتر خواهیم شد و حضور دوباره در لیگ قهرمانان حداقل تلاشمان در این فصل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: رابین فن پرسی بازیکن هلندی باشگاه منچستریونایتد گفت: من فکر می‌کنم ما می‌توانیم کارمان را به درستی انجم دهیم اگر به بازیکنان باشگاه منچستریونایتد نگاه می‌کنید می‌بینید که ما به صورت فردی بازیکنان درجه یک و فوق‌العاده‌ای داریم. 

اما هم اکنون در یک پروژه باهم کار می‌کنیم من فکر می‌کنم پیروزی 4 بر صفر برابر کوئین پاک رنجرز و بازیَ‌ها این چنینی به تیم ما کمک می‌کند. 

اما در برابر سترسیتی کاملا بر عکس عمل کردیم و بازی را 5 بر 3 واگذار کردیم. 

اما در بازی برابر دستهام توانستیم با تمام دشواری‌ها به بازی بازگردیم و به پیروزی برسیم و باید این پیروزی‌ها و تسلط‌مان را در تمام بازی گسترش دهیم. 

در نیمه اول مقابل وستهام 11 نفر برابر 11 نفر بودیم اما هشت دقیقه پس از آن 10 برابر 11 نفر بودیم و تمام چیزها تغییر یافت، هرچند تا اندازه‌ای عصبی شدیم، اما ما تلاش کردیم که دوباره به بازی بازگردیم و اعتماد به نفس لازم را بدست آوریم. 

ما بازی به بازی بهتر می‌شویم بعضی از جلسات تمرین تیم‌مان و امتحان فوق‌العاده است و آنچه که هستیم و می‌توانیم را نشان می‌دهیم. 

فن پرسی درخصوص حضور در لیگ قهرمانان گفت: رسیدن به 4 تیم برتر حاضر در لیگ قهرمانان بدون شک هدف ما در این فصل است و این حداقل کاری است که ما باید در این دوره از رقابت‌ها انجام دهیم، اما بازهم می‌گویم هم اکنون روزهای آغازین فصل است. 

ما هم اکنون اینجا هستیم در کسی دوست دارند در هر مسابقه به پیروزی رسند تمرین کاملا متفاوت ظاهر می‌شویم، مانند اینکه رشته تنیس روی میز بازی می‌کنیم. 

ما برند هستیم و به اینجا نیامده‌ایم که بازی غیراستانداردی از خود به نمایش بگذاریم ما می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد در بالاترین سطح بازی کنیم که پیروزی در هر بازی و در نهایت فتح جام را در پی دارد. 

در این فصل ما مربی فوق‌العاده‌ای داریم کادر فنی بسیار خوب، و هواداران فوق‌العاده که زمانی که به آنها نگاه می‌‌کنید احساس شرمسار می‌کنید که در لیگ قهرمانان حضور ندارید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار