برگزاری کارگاه‌های ذات‌البین:

ویژه برنامه پیوند یاران در منطقه 5

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 از برگزاری کارگاه‌های اصلاح پیوند یاران خانواده در محلات منطقه خبر داد.

 راضیه کمانی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با هدف برقراری صلح و رفع اختلافات بین زوجین با همکاری اداره بانوان منطقه کارگاه‌هایی در خصوص اصلاح پیوند یاران خانواده (اصلاح ذات‌البین) در محلات منطقه به منظور کاهش آمار طلاق برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این کارگاه‌ها افراد مورد اعتماد و معتمدین محله که سن بالای 40 سال دارند و به اصلاح ریش‌سفیدان خانواده معروف هستند در این طرح موظف هستند مهارت‌ها و تکنیک‌های فردی ارتباطی و توانایی‌‌های روانی و اجتماعی برای رفتار انطباقی و مؤثر را آموزش بدهند و با استفاده تجارت ارزشمند خود و همچنین اعتبار و اعتماد که در بین خانواده و خویشاوندان محله خود دارند به جوانان و خانواده‌ها و اطرافیان کمک کنند.

وی افزود: اداره امور بانوان منطقه 5 به عنوان میزبان این طرح در پهنه شمال غرب تهران، از 12 مهر ماه تعداد 10 کارگاه در روزهای شنبه و چهارشنبه‌ها برگزار می‌کند.

کمانی در ادامه عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به سرای محله ارم واقع در بلوار فردوس غرب از ساعت 9 تا 11 صبح مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: این کلاس‌ها با حضور اساتید و روانشناسان محرب دانشگاه‌های تهران به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از هر محله پنج نفر به عنوان ریش‌سفیدان محلات مناطق 5-2-21 و 22 در این دوره‌ها شرکت می‌کند که جمعا 500 نفر از پهنه شمال غرب تهران از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار