تعاون در هفته ای که گذشت؛

مالیات مشکل اصلی تعاونی های تولیدی / نقش تعاون در برنامه های کشور پررنگ تر می شود

این هفته در حالی به پایان رسید که دبیر کل اتاق تعاون مرکزی ایران از پر رنگ تر شدن نقش تعاونی ها در عرصه اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته در حالی به پایان رسید که دبیر کل اتاق تعاون مرکزی ایران از پر رنگ تر شدن نقش تعاونی ها در عرصه اقتصادی کشور خبر داد. 

مالیات مشکل اصلی تعاونی‌های تولیدی/تاکید مسئولین بخش تعاون بر تقویت آموزش در تعاونی‌ها 

در این نشست بر این موضوع تاکید شد تا کمیته‌ای برای پیگیری مشکلات بخش تعاون در مجلس تشکیل شود و نمایندگان ملت اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.


نقش تعاون در برنامه های کشور پررنگ تر می شود 

دبیرکل اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت تعاونی ها درکشور، از پررنگ تر شدن نقش تعاون در برنامه های اقتصادی کشور خبر داد.

به نقل از کنفرانس هم اندیشی و گفتگوی تعاونگران، محمد صادق مفتح در این کنفرانس افزود: راه تعاون بسته نیست و نقش آنرا در تصمیگیری های کشور پررنگ تر می کنیم .  
 
دبیرکل اتاق تعاون مرکز به تدوین و تهیه برنامه ششم توسعه کشور اشاره کرد و گفت:تعاون باید در این برنامه جایگاه و نقش ممتازی داشته باشد ضمن اینکه در بسته حمایتی دولت برای خروج از رکود نیز تعاون می تواند نقش سازنده ای ارائه کند .

انتشار گزارش عملکرد اتاق تعاون استان فارس 


اتاق تعاون استان فارس استانی پیشرو در ترویج و توسعه بخش تعاون در کشور است ، این اقدامات در راستای برنامه ها و چهارچوب تعریف شده از سوی اتاق تعاون مرکزی ایران صورت گرفته است .

این اتاق در جهت تعامل بهتر با سازمانها و ادارات زیر مجموعه و همکار اقدام به تشکیل شوراهایی از جمله تشکیل شورای تتا (تعالی تعاونی های استان) به ریاست مدیر کل تعاون  ، ایجاد مرکز مطالعات پاک( پژوهش های استراتژیک کسب و کار)،تشکیل شورای عالی تکاب ( توانمندسازی،کارآفرینی و اشتغال بانوان) و تشکیل کمیسیون های 11 گانه اتاق تعاون فارس کرده است .   
 
انتخاب هیئت رئیسه اتاق تعاون مرکزی ایران برای یک دوره سه ساله 

اعضاء محترم مجمع نمایندگان ضروری است نماینده قانونی خود را بر اساس ماده 59 قانون تعاون جهت حضور در جلسه با نامه رسمی و مهر اتحادیه و اتاق تا 7 روز قبل از تشکیل جلسه به اتاق تعاون ایران معرفی نمایند.

جلسه نمایندگان مجمع اتاق تعاون ایران در تاریخ اول آبان ماه برگزار می شود 

این جلسه با حضور کلیه اعضا مجمع نمایندگان اتاق تعاون مرکزی ایران در راستای بیان عملکرد هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتاق تعاون برگزار می شود .  
از دستور کار اصلی این جلسه تصویب اساس نامه پیشنهادی اتاق تعاون مرکزی ایران و تصویب آیین نامه نحوه تشکیل اتاق های تعاون استان و شهرستان بر اساس تبصره 2 ماده 9 قانون اصلاحی است .  
 
آمادگی صد در صدی اتاق تعاون برای توزیع کالا 

محمد بداقی رییس کمیسیون تامین و توزیع تعاونی های مصرف اتاق تعاون مرکزی ایران ، از آمادگی صد در صدی اتاق تعاون مرکزی ایران برای توزیع کالا خبر داد .

وی گفت : با توجه به قصد دولت مبنی بر توزیع سبد کالای حمایتی بین بیش از ده میلیون حانوار بخش تعاون با ویژگی های خاص خود می تواند این امر  را به خوبی مدیریت کند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار