اولویت نخست سازمان اوقاف تحقق مطالبات رهبر انقلاب است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در همایش سراسری معاونین این سازمان و مدیران کل ادارات اوقاف و امورخیریه استانها باتاکید بر اجرای دقیق برنامه ها و جبران عقب ماندگی ها، اولویت نخست فعالیت های این سازمان را تحقق مطالبات مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش سراسری معاونین این سازمان و مدیران کل ادارات اوقاف و امور خیریه استانها با بیان اینکه براساس موازین شرعی و قانونی، همه ما دارای تکالیفی هستیم ، اظهارداشت : اولویت نخست ما در اوقاف ، تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از این سازمان در حوزه وقف ، بقاع متبرکه و قرآن است که در دو دیدار بیان فرمودند و همچنین سیاست های کلی علم و فناوری که در یکی از بندهای آن، ماموریتی برای سازمان اوقاف معین شده است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه براساس وظیفه جاری یک تعهد و تحول در انجام ماموریت های اوقاف بنا داریم ، ایجاد کنیم ، گفت : بیشترین موقوفات کشور با نیت اقامه عزاداری برای امام حسین (ع) به ثبت رسیده اند که باید اجرای این نیات را مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه اداره تحقیق این سازمان را قوی ترین اداره براساس قانون دانست و افزود : این مجموعه دارای اختیارات قانونی و شرعی بسیاری است که باید با حمایت از سوی ستاد سازمان ، فعالیت ها و ماموریت های خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه وقف های جدید باید هدایت شوند ، تصریح کرد : هم افزایی داخلی در سازمان اوقاف برای پیشبرد فعالیت ها و ماموریت ها بسیار مهم است و در گام بعدی زمینه را برای هم افزایی با سایر دستگاهها و نهادها فراهم می کند.

حجت الاسلام محمدی در پایان با اشاره به اینکه براساس گزارش های رسیده از ادارات اوقاف در زمینه اجرای برنامه ها در شش ماهه نخست، اندکی عقب ماندگی وجود دارد، افزود: انتظار ما این است که مدیران ستادی و استانی با جدیت و همت مضاعف عقب ماندگی ها را جبران کنند.




انتهای پیام /
برچسب ها: اوقاف ، وظیفه ، مطالبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار