طارمی: از لیگ هلند پیشنهاد دارم/ طلسم نبردن سپاهان در اصفهان را می‌شکنیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از لیگ هلند پیشنهاد دارم اما در حال حاضر همه تمرکزم بر روی موفقیت پرسپولیس در باز‌ی‌های پیش روست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی طارمی در خصوص پیشنهاد یکی از باشگاه‌های هلندی به وی برای حضور در لیگ این کشور، گفت: صحبت‌هایی در این باره با وکیل من انجام شده و خودم هم در جریان این موضوع قرار گرفتم اما همه تمرکزم بر روی پرسپولیس است و الان که تیم کم‌کم رو به رشد می‌رود همه تمرکزمان را بر روی تیم گذاشته‌ایم تا بتوانیم در جدول بالاتر برویم. می‌خواهیم در پایان نیم فصل اول جزو سه تیم بالای جدول باشیم و در پایان لیگ هم صدر جدول را در اختیار بگیریم و به همین دلیل همه تمرکزم را بر روی پرسپولیس گذاشته‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر روحی توانایی حضور در لیگ‌های اروپایی را دارد یا نه، خاطرنشان کرد: بازی کردن در تیم‌های بزرگ همیشه سخت است و حتی زمانی که می‌خواستم به پرسپولیس هم بیایم این مسائل برایم وجود داشت چرا که من بازیکنی بودم که از لیگ یک به پرسپولیس آمدم و فکر خیلی از مسائل را می‌کردم. البته عده‌ای به من می‌گفتند نمی‌توانی در پرسپولیس موفق باشی اما من به خودم و توانایی‌هایم اعتماد داشتم و خوشبختانه دایی و سپس درخشان به من بازی دادند و امیدوارم در ادامه هم بتوانم به روند رو به رشدم ادامه دهم اما درباره پیشنهاد اروپایی باید بگویم اگر شرایط بگونه‌آی باشد که بتوانم بروم حتما این کار را خواهم کرد چرا که بازی در اروپا باعث پیشرفت می‌شود و می‌دانم آنجا هم می‌توانم موفق باشم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط حاکم در این تیم در چند وقت اخیر هم ادامه داد: خوشبختانه شرایط بهتر شده و بازیکنان از نظر مالی و روحی در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند چرا که هر هفته پول می‌گیریم و اگر این روند ادامه داشته باشد وضعیت بازیکنان هم خوب خواهد بود. با صدر جدول فقط 6 امتیاز فرصت داریم و فکر می‌کنم با دو برد پشت سر هم بتوانیم به صدر برسیم.

وی که دوست صمیمی حسین ماهینی هم به شمار می‌رود در مورد مشکلی که برای کارت معافیت این بازیکن پیش آمده تصریح کرد: برای حسین دعا می‌کنم که هر چه زودتر مشکلش حل شود چرا که او برادر بزرگتر من است و هر کاری که می‌خواهم انجام دهم با حسین هماهنگ می‌کنم و امیدوارم مشکلش حل شود تا بتواند در ادامه لیگ برای پرسپولیس بازی کند.

طارمی در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان هم اظهار داشت: قاعدتا بازی با سپاهان در اصفهان سخت است اما ما تمرینات خوبی کردیم و فکر می‌کنم پیروزی در اصفهان مقابل سپاهان دور از دسترس نیست. من اطمینان دارم که با امتیاز از اصفهان برمی‌گردیم. چرا که می‌خواهیم طلسم نبردن پرسپولیس در اصفهان مقابل سپاهان را بشکنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره گلش که توسط مخاطبان برنامه 90 به عنوان گل ماه انتخاب شده، گفت: از مردم و مسئولان برنامه 90 تشکر می‌کنم که گل من را انتخاب کردند اما زمانی که این گل را می‌زدم فکر نمی‌کردم که گل من گل ماه باشد. با این همه هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که بتوانم باز هم برای تیم محبوب‌مان گل بزنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار