پخش تله فیلم"چند پاره از داستان اسماعیل" از شبکه دو

فیلم تلویزیونی "چند پاره از داستان اسماعیل" به تهیه کنندگی محسن شیرازی و کارگردانی سعید نقدزاده پنج شنبه 10 مهر ساعت بعد از گفت و گوی ویژه خبری روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تله فیلم "چند پاره از داستان اسماعیل" که در گروه تله فیلم های تلویزیونی شبکه دو تهیه شده، مقاطع مختلفی از زندگی رزمنده ای به نام اسماعیل را به تصویر می کشد که در نهایت به شهادت می رسد.
 
 براساس این گزارش؛ به دلیل تنوع لوکیشن ها موسیقی این تله 90 دقیقه ای نیز از تنوع بالایی برخوردار است. فیلمنامه این فیلم تلویزیونی را محمد حسین صفری با مشاوره احمد صدر نوشته و پندار اكبری در نقش اسماعیل، نفیسه روشن در نقش دختر اسماعیل، نیلوفر هوشمند در نقش نامزد اسماعیل، شیوا ابراهیمی در نقش پیری صنم، رحمان باقریان در نقش ملاعلی، محمد فیلی در نقش حاج طیب، غلامرضا صادقی در نقش قاسم، حسام كلاهی در نقش مسعود، افسون افشار مادر صنم، بازیگران اصلی آن هستند.
 
بنابراین گزارش؛ از دیگر عوامل این تله می توان به حسین دیردار دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، بهنام جعفری طراح صحنه و لباس، رضا طاهر آذر مدیر تصویربرداری، علی قاسمی صدابردار، فرشید رئوفی مدیر تولید، مرتضی پیر هادی مدیر تدارکات، دانیال شعاعی گریم، امیر آهون به، محمد حسین علیخانی دستیار تهیه و مهدی غفوری مجری طرح اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تله ، فیلم ، داستان ، شبکه ، دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.