سخنگوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد

کاراکتر چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی شد

سخنگوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تهران از برگزاری چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران در ماه جاری خبر داد و گفت: کاراکتر این جشنواره رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "هادی کافی" افزود: گربه ایرانی به عنوان کاراکتر جشنواره چهارم انتخاب شده است. 
وی ادامه داد: گربه ایرانی درعرصه بین المللی شناخته شده است و با جذابیتی که دارد نمادی مناسب برای معرفی گیم ایرانی در سطح جهان است.  

رییس روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: کاراکترچهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را  علی رادمند طراحی کرده است.

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای برگزار می شود.

همچنین زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم بازی‌های رایانه ای تهران پایان یافته و این جشنواره در قالب بخش های "اصلی"، "فرعی" و "انتخاب بازی سال" ماه جاری برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار