سمندر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیپلماسی لازم را داریم/ در بدترین شرایط سه طلا می گیریم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: وضعیت تیم‌های ملی عالی است و همه ملی‌پوشان در شرایط خوبی قرار دارند و با روحیه بالا پا به میدان می‌گذارند.

علیرضا سمندر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان بیان داشت: جو مسابقات خیلی خوب است و وضعیت تیم‌های ملی عالی است و ملی‌پوشان از لحاظ روحی در بالاترین سطح هستند و امیدواریم که نتایج خوبی بگیریم.
 
وی در خصوص آمادگی کاراته کاران با قاطعیت گفت: تمام ملی‌پوشان هم بانوان هم مردان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و همگی آماده آماده هستند.
 
سمندر در خصوص پیش بینی درباره مدال‌آوری گفت: فدراسیون کاراته ابتدا به کمیته ملی و وزارت ورزش کسب 3 مدال را گفتیم ولی امروز به شمامی‌گویم که کسب 3 مدال را در بدترین شرایط عنوان کردیم.
 
وی تصریح کرد: من امروز به یقین می‌گویم که همه ملی‌پوشان ما آماده‌اند و همه برای کسب خوش رنگ‌ترین مدال و افتخار آفرینی برای ایران به میدان می‌روند. در حال حاضر کسب مدال کار سختی است چون همه کشورهایی که در این میدان حضور پیدا کردند همگی برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند. ولی ملی‌پوشان ما با توکل به خدا و تکیه بر قدرت و فن خود به میدان مسابقه پا خواهند گذاشت.
 
سمندر در خصوص شرایط داوری اذعان داشت: امروز "لیم" رئیس کمیته داوران کنفدراسیون کاراته آسیا در جمع داوران صحبت کرد و خطاب به داوران گفت که همه داوران باید منصفانه برخورد کنند و هر کس که درست قضاوت نکند با وی برخورد می‌شود و اگر داوری قضاوت ناعادلانه داشته باشد تنزیل درجه خواهد شد.
 
وی افزود: ما از همان ابتدا گفتیم که اگر منصفانه قضاوت شود، تمام ملی‌پوشان ما صلاحیت مدال‌آوری را دارند.
 
سمندر در ادامه بیان داشت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و به لطف خداوند تمام بچه‌ها در شرایط عالی هستند. تک تک ملی پوشان زحمت خود را کشیدند این بچه‌ها، 6،7 ماه است که زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند و به جرأت می‌گویم که می‌جنگند.
 
سمندر خاطرنشان کرد: همه ملی‌پوشان در سلامت کامل به سر می‌برند. شکر خدا نه مشکل آسیب دیدگی دارند و نه سرماخوردگی و همه سرحال هستند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی امروز صبح آخرین تمرین را برگزار کردند، تمرین بسیار خوبی بود و همگی در شرایط خوب به سر می‌برند.
 
سمندر در خصوص موضع ایران در برابر احتمال ناداوری بیان داشت: ما دیپلماسی لازمه را داریم. اصلا خود ایران در کاراته یک قطب است شاید تا چند سال پیش فقط از ژاپن می‌ترسیدند ولی امروز کشورهای آسیایی از 2 کشور ایران و ژاپن در کاراته هراس دارند.
 
رئیس فدراسیون کاراته در خصوص کاپیتان تیم ملی کاراته عنوان داشت که سعید حسنی پور کاپیتان تیم ملی مردان و در بانوان پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی است.
 
سمندر در خصوص تیم ملی بانوان اذعان داشت: تیم ملی بانوان نیز ارنج خوبی دارند و هم روحیه خوبی. دختران و پسران تیم ملی کاراته به تمام مسابقات خود به عنوان فینال نگاه می‌کنند.
 
وی در پایان از قرعه‌کشی اظهار رضایت داشت و بیان داشت: که از قرعه راضی هستیم.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: سمندر ، کاراته ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار