سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

داعش ویروس دست ساخته آمریکا است/ آمریکا به دنبال نابودی زیرساخت های سوریه است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعش ویروس دست ساخته آمریکا است که آمریکا به دنبال فروش واکسن آن است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛سرلشکر سرتیپ فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم همسر حجت المسلمین سعیدی در جمع خبرنگاران در رابطه با اظهارات نتانیوهو گفت: "نتانیاهو "سگ هار آمریکاهایی است و این آمریکایی‌ها هستند که با گیر افتادن در چنبره صهونیستها، مجبور شدند تا همه امکانتشان را در اختیار اسرائیل قرار دهند که نتانیاهو نماد این مسئله است.

وی تصریح کرد:‌امروز سخن صهیونیسم در دنیا توسط هیچ یک از ملت‌ها شنیده نمی‌شود و نتانیاهو نیازی نیست به خود زحمتی بدهد.

رئیس رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار داشت: رئیس جمهور یک شخصیت روحانی است که عقلانیت، سیاست و منش درستی بر رفتار خود دارد و وی با سخنرانی خود همین رفتار را نشان داد که موجب خوشنودی ملت و دولت ایران شد.

سرلشگر فیروزآبادی تصریح کرد: ائتلاف ضد داعش بهانه‌ای بود برای آمریکا تا زیر ساخت سوریه و پالایشگاه و مراکز نظامی سوریه را هدف قرار دهد.  

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: عراقی ها هم باید مراقب باشند تا مورد حمله آمریکایی‌ها قرار نگیرند. آمریکا می‌خواهد در سوریه و عراق حکومت دست نشانده خود را در عراق و سوریه ایجاد کند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا داعش و ائتلافات داعشی تهدیدی برای کشور هستند گفت: همه این ها دشمنان اسلام هستند و با ارزش‌های اسلامی مخالفند و هیچ گاه ما را رها نخواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داعش ویروس دست ساخته آمریکا است و آمریکا باعث رشد این ویروس ها در سوریه و عراق شده و با هدف نفت به دنبال فروش واکسن این ویروس است.

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، ویروس ، مسلح ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار