وزیر بهداشت در نشست خود با اهالی سینما:

پیام‌های سلامتی از طریق هنر منتقل شود / باید در عمل به مردم نشان دهیم که به فکر آن‌ها هستیم

سید حسن هاشمی گفت: جامعه ما نیاز به امید دارد و پیام‌های سلامتی از طریق هنر و به شکل عمیق آن که تخصص سینما است منتقل شود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهالی سینما در خانه سینما امروز عصر با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه سینما و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: حوزه‌ی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حوزه‌ی بسیار وسیعی است که من قبل از آنکه این مسئولیت را برعهده‌ام بگذارند، به آن واقف نبودم؛ آشنایی‎‌هایی را در این زمینه داشتم اما تا این حدِ وسیع را پیش‌بینی نمی‌کردم.

وی افزود: این وزارتخانه از قبل از تولد تا زمان فوت مشغول فعالیت است و علی‌رغم این گستردگی تاثیر آن بر سلامت مردم کمتر از بیست درصد است.

هاشمی عنوان کرد: هیچکدام از دستگاه‌ها تا زمانیکه مردم خودشان نخواهند، قادر به انجام کاری نیستند و این فقط با همکاری مردم امکان‌پذیر است.

وزیر بهداشت اظهار داشت: اینکه چگونه از این فرصت بهره‌برداری کنیم بستگی به همکاری دوطرف دارد، من از جمله مدیران نتیجه‌گرا هستم که اعتقاد دارم باید در عمل به مردم نشان دهیم که به فکر آن‌ها هستیم و مردم نتیجه را در عمل قبول دارند.

وی ادامه داد: با وجود گرفتاری‌های ما در حوزه‌های مختلف اعم از بیماری‌های واگیردار مثل ایدز که گریبانگیر جوانان است باید به یک حرکت خوب و مناسب مثل تولید سریال "خط قرمز" اشاره کنم که باید این تولیدات ادامه یابد و از این طریق به وزارت بهداشت یاری برساند.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ما نیاز به امید دارد و پیام‌های سلامتی از طریق هنر و به شکل عمیق آن که تخصص سینما است منتقل شود و امیدوارم بدون تعارف و با همکاری دو طرف به نتایج خوبی برسیم.

18:58 در نشست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اهالی سینما مطرح شد
باید تعامل و ارتباط بین سینما و حوزه‌ی سلامت را عملیاتی کنیم / خاطره‌ی "هنگامه قاضیانی" از روز پرستار


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار