ساری؛

دیدار استاندار مازندران با پهلوان بهداد سلیمی

استاندار مازندران امروز با بهداد سلیمی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان مازندران استاندار مازندران امروز جهت عرض تبریک و خداقوت با رفتن به منزل بهداد سلیمی با وی دیدار کرد.

با عنايت به كسب مدال طلای سنگين وزن پهلوان بهداد سليمی و ركورد زنی اين دلاور مرد مازنی در آوردگاه آسيايی 2014 اينچئون، مديركل ورزش و‌جوانان مازندران به همراه شهردار و رئيس و اعضای شواری شهرستان قائمشهر دیروز در منزل بهداد سليمی از اين پهلوان قائمشهری جهت تبريك و تهنيت و خسته نباشيد ديدارکردند.

در اين ديدار مربی زحمتكش استان در شهرستان قائمشهر آقای غزاليان به مشكلات وزنه برداری شهرستان پرداخته و عدم وجود مكان مناسب و در خور شان شهرستان را جهت استعداد يابی جوانان يكی از معضلات اصلی وزنه برداری اين شهرستان داشته و اعلام داشت اگر سالن و مكان قابل قبولي در اين شهرستان باشد مطمئناً می توانيم قهرمانان زيادی به ميادين جهانی و بين المللی معرفی كنيم.

يكی از اعضای شورای شهر و از قهرمانان كشتی، ضمن تبريك به كسب مدال طلای بهداد سليمی از اين كه اين پهلوان باعث غرور و شادی اين استان شد احساس خرسندی كرده و اظهار اميدواری در خصوص توجه بيتشر به اين پهلوان و در اختيار قرار دادن امكانات بيشتر و كاملتر جهت روحيه بخشی و الگو پذيری جوانان و سوق به ورزش می تواند كمك خوبی به این شهرستان شود.

طیبی افزود: باعنايت به گستردگی رشته های مختلف ورزشی در شهرستان قائمشهر کمبود فضای ورزشی از معضلات اين شهرستان می باشد و اینکه توجه به ورزشكاران و اهميت به اينكه بتوانند شغل و كار مناسب بعد از قهرمانی داشته باشند از سخنان محموری اين عضو شواری شهر قائمشهر بود .

در ادامه مديركل ورزش و جوانان استان ضمن تبريك به بهداد سليمی در اين آوردگاه و اشاره به اينكه اين پهلوان يك چهره بين المللی و جهانی است بايد توجه خاصی در همه جهات به اين قهرمان شود و بر ماوظيفه است حتماً نگاه ويژه ای به رشته وزنه برداری در استان بويژه شهرستان قائمشهر شود.

در ادامه بهداد سليمی ضمن تشكر از همه عزیزانی كه حضور در منزل ايشان داشتند ، موارد و درخواستهايی را مطرح کرد و از همه مسئولين به خاطر زحمتشان تقدير و تشكر كرد.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.