طنز پیشگان کارنامه هنری جک بلک را بررسی می کند

به مناسبت فرارسیدن عید قربان، برنامه "طنزپیشگان" با هدف بررسی و تحلیل کارنامه هنری جک بلک، سینمایی طنز «فیلم فوری» را امشب ساعت 21 روی آنتن می برد و در خصوص زندگی هنری این کمدین مطالبی را عنوان می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، در سینمایی«فیلم فوری» خواهیم دید، آقاي فلچريك مغازه كرايه فيلم‌های ويدیوئی دارد. او اين مغازه را به همراه پسر جوانی به نام مايك اداره مي‌كند. فلچر به قصد ارتقاي مغازه خود، به اين فكر مي‌افتد که مغازه خود را نسبت به سایر مغازه های شهر، مجهزتر کند. از اين رو مغازه را به مايك مي‌سپارد و خود راهي سفر می‌شود.

 گفتنی است؛ میشل گندری کارگردانی این سینمایی را در سال 2008 برای سینمای امریکا و انگلستان بر عهده گرفت تا در آن دنی گلوور، موس دف و جک بلک هنرنمایی کنند.
 
شایان ذکر است؛ توماس جاکوب بلک معروف به «جک بلک» در تاریخِ ۲۸‌ آگوست ۱۹۶۹ در سانتامونیکای کالیفورنیا به دنیا آمد. والدینِ بلک پس از پایان یافتن تحصیلاتش در مقطع ابتدایی او را به مدرسه‌ی پوزیدون که سیستم آموزشی‌اش در مسیر متفاوتی نسبت به مدارس سنتی طراحی شده بود فرستادند. اما بد‌رفتاری با بلک نوجوان در این مدرسه دوران دشواری را برای او رقم زد. اولین حضور جک بلک جلوی دوربین به عنوان هنرپیشه در ۱۳ سالگی اتفاق افتاد. بلکِ نو‌جوان لحظاتی را در آگهی تجاری یک بازی ویدئویی به نام «پیتفال»حاضر شد.

اما اولین حضور بلک در یک اثر داستانی حضور کوتاه او در مجموعه‌ی تلویزیونی «قهرمانان قدیمی هرگز نمی‌میرند» در سال ۱۹۸۴ بود.

 وی در سال۱۹۹۲ با نقش‌آفرینی چند دقیقه‌ای‌اش در کمدی‌ای با عنوان «باب رابرتز» (bob Roberts) ساخته‌ی کمدین مشهور هالیوود، «تیم رابینز» (Tim Robbins) به اولین کار حرفه‌ای او در سینما بدل گشت. تیم رابینز علاوه بر فیلم «باب راببرتز» در دو فیلم دیگری که در دهه‌ی نود جلوی دوربین برد نیز  نقش‌های کوتاهی برای جک بلک جوان در نظر گرفت. فیلمِ اول درام جنایی تحسین شده‌ی تیم رابینز با عنوان «قدم زدن مرد مرده» بود و اثر دیگر، یک کمدی با نام «گهواره تکان خواهد خورد» بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عید ، قربان ، کارنامه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.