برای اندروید؛

فایل‌های PDF را با این برنامه در گوشی خود دسته بندی کنید + دانلود

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی فایل ها pdf موجود در تلفن هوشمند خود را بازکرده و یا بر روی آنها تغییرات ایجاد کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار به گونه ای است که می توانید به وسیله‌ی آن با سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن فایل‌های مورد نظر خود را باز کرده و یا بر روی آن‌ها تغییراتی ایجاد کنید و یا خود فایل pdf بسازید و به اشتراک بگذارید. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به داشتن ویجت اختصاصی اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌ها این برنامه کاربردی می‌توان به قابلیت ویرایش فایل‌های pdf، تبدیل فایل‌های متنی خود به فایل pdf آن هم با سرعتی باور نکردنی را می‌توان اشاره کرد.



 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 7 مگابایت
 • نسخه: 1.4.6
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عقيق
۱۵:۳۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
سلام لطفا در مورد روت کردن گوشي هوشمند و ارتقا نسخه اندرويد نيز راهنمايي کرده و در صورت نبودن مشکل لطفا نرم افزار هاي مورد نياز راهم معرفي کرده و براي دانلود قرار دهيه .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
لطفاارسال مطالب برای دوستان نیزاضافه شود.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
سلام دوست عزیز؛ در بالای خبر و زیر تاریخ انتشار چند آیکن وجود دارد. یکی برای مشاهده نسخه چاپی، دومی برای ارسال به دوستان، سومی برای ذخیره و آیکن‌های آخری برای بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی متن خبر می‌باشد؛ که شما می‌توانید از آیکن نامه برای ارسال خبر به دوستانتان استفاده کنید.
آخرین اخبار