دفع حملات تروريست های النصره توسط نيروهای حزب الله /شماری از تروريستها در بعلبک کشته شدند

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین از حمله عناصر تروریستی جبهه النصره به مناطقی در خاک لبنان خبر داد و اعلام کرد نیروهای حزب الله حملات عناصر جبهه النصره را دفع کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به گزارش این شبکه عناصر گروه تروریستی جبهه النصره با نیروهای حزب الله لبنان در مناطق مرزی این کشور با سوریه درگیر شدند. تروریست های جبهه النصره تلاش کردند از داخل خاک سوریه به منطقه «عین الساعه» در جنوب منطقه بعلبک در خاک لبنان نفوذ کنند.

به گزارش این شبکه، جبهه النصره پس از اینکه در منطقه عرسال و القلمون دچار شکست شد، اکنون تلاش می کند شکافی بین مناطق حومه قلمون و حومه الزبدانی که مشرف بر لبنان است ایجاد کند.

محمد الساحلی خبرنگار این شبکه در مناطق مرزی دو کشور اعلام کرد: عناصر جبهه النصره برای حمله به نیروهای مقاومت لبنان در مرزهای لبنان و سوریه تلاش کردند. عناصر مسلح از جمله عناصر مسلح گروه جبهه النصره به علت اینکه طی هفته گذشته و این هفته در مناطق عرسال و قلمون دچار شکست شده اند برای ایجاد خط امدادرسانی بین شهر عرسال و حومه آن تلاش می کنند و به این ترتیب به منطقه عین الساعه در خاک حمله کردند تا بین حومه قلمون و حومه الزبدانی خط امدادرسانی ایجاد کنند که با شکست مواجه شدند.

وی درباره اینکه آیا پیش بینی می شد که جبهه النصره به چنین حملاتی روی آورد گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود اعلام کرد که این گروه ها پیوسته برای حمله به نقاط مختلف در مرزهای لبنان تلاش می کنند. بنابراین، تهدیدهای مستمر این عناصر قابل پیش بینی بود و همچنان نیز تهدیدهای آنها ادامه خواهد داشت. نیروهای مقاومت حزب الله در مناطق و روستاهایی که هدف تهدید قرار دارند تدابیر لازم را اتخاذ کرده اند، به ویژه اینکه داعش و جبهه النصره تهدید کرده بودند که به مناطق شمالی وارد خواهند شد و به مناطق تحت تسلط ارتش لبنان حمله خواهند کرد. از این رو، ارتش لبنان و نیروهای حزب الله در مناطق مرزی از آمادگی کامل برخوردارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار