عمیق‌تر شدن اختلافات اوباما و نتانیاهو درباره ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با یک شبکه تلویزیونی این رژیم درباره دیدارش با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت: سیاست آمریکا درباره تهدید هسته‌ای ایران از نگرانی‌های من نکاست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه اسرائیل تایمز در مورد این موضوع نوشت:در حالی که آمریکا و اسرائیل در باره اینکه باید از ساخت سلاح هسته‌ای ایران جلوگیری شود توافق دارند اما میان ما و آمریکا درباره نحوه ایجاد محدودیت توسط جامعه بین المللی اختلافاتی وجود دارد.

نتانیاهو اضافه کرد: هر دوی ما می خواهیم که ایران به یک کشور صاحب سلاح هسته‌ای تبدیل نشود اما من می گویم که اقدامات انجام شده کافی نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دیدار با رئیس جمهور آمریکا توانست وی درباره ایران قانع کندگفت: چندان به نظر نمی آید.

 چندی پیش خبرگزاری رویترز با اشاره به انزوای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران نوشت: پس از آنکه نتانیاهو در سخنرانی‌اش در سازمان ملل، ایران را مثل داعش خطرناک دانسته بود به نظر نمی‌رسد هیچ کشوری حتی آمریکا در این موضع علیه ایران با او همراه باشد و از او حمایت کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: وبگردی ، اوباما ، نتانیاهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۰۹:۱۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
آمریکا بنوعی مستمره صهیونیستهاست من نمیدونم چرا ملت و ملی گراهای آمریکا چرا از اینکه اسرائیل هر چی در مورد آمریکا میگوید به خودشون نمی آیند بابا یکمی هم غیرت خوس است
-
arta
۰۸:۰۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
اینها همش ظاهر قضیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
آمو ای یارو رسما دیونس :):):):):):):):):)
آخرین اخبار