خودروی ژاپنی، چینی یا کره ای؟

شاید شما هم خیلی وقتها زمان انتخاب خودرو دچار این شک شده باشید که خودرو تولید کدام کشور را بخرید بهتر است؟ خودروها معمولا دارای شخصیت مشخصی هستند. کشور سازنده در منحصر به فرد بودن این شخصیت موثر است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، شاید شما هم خیلی وقتها زمان انتخاب خودرو دچار این شک شده باشید که خودرو تولید کدام کشور را بخرید بهتر است؟ خودروها معمولا دارای شخصیت مشخصی هستند. کشور سازنده در منحصر به فرد بودن این شخصیت موثر است. مثلا خودروهای ژاپنی خودروهای بی عیب و کم هزینه ای هستند و یا خودروهای کره ای خودروهای با امکانات فراوان هستند.
چینی ها عمدتا ارزانتر از بقیه و اروپایی ها تکنولوژی برتری دارند. این تفاوت های از فرهنگ کشور سازنده نشات می گیرد. اما به خاطر داشته باشید شما هم به عنوان مصرف کننده در کنار فاکتور مشخصات فنی عمومی و قیمت، با توجه به شخصیت و عادتهای رانندگی خودتان خودروی با فرهنگ متناسب خودتان را انتخاب کنید. اگر به هزینه نگه داری اهمیت می دهید و خودرو را خیلی طولانی مصرف می کنید ژاپنی ها متناسب ترند ولی انتظار امکانات بالا و رانندگی پر لذت و ظاهر جذاب نداشته باشد. اگر هزینه نگه داری متوسط با مراجعه کمی بیشتر را برای امکانات زیاد و قیافه عامه پسند تحمل می کنید خودرو کره ای انتخاب کنید هرچند سطح تکنولوژی این خودروها اصلا بالا نیست و رانندگی با آنها خسته کننده و بی لذت است.
اما اگر به تکنولوژی روز علاقه مندید و دوست دارید رانندگی بسیار پر لذتی را امتحان کنید سراغ یکی از برندهای اروپایی خصوصا المانی یا ایتالیایی بروید ولی به خاطر داشته باشد که هزینه این خودروها بالاتر است. در خصوص چینی ها هم به یک نکته دقت کنید. سازنده های چینی زیادی هستند که عمر بسیار کمی دارند در نتیجه خودروهای آنها شخصیت مشخصی ندارد. معمولا این سازندگان که حتی بعضی کمتر از ده سال از تاسیس شان می گذرد محصول مطمئنی نمی سازند پس مواظب پولتان باشید.
برچسب ها: خرید ، خودرو ، کم هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
به نظر من پژو405 سگش میرزه به خودروهای چینی. البته یادمون باشه خودمون ایرانی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
اكبر
۱۸:۴۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
من واقعا ازكيفيت ماشين 405با مدل 93 گرفتم ناراضيم همه ي سنسوراش خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
هر کدوم میخواد باشه فقط ایرانی نباشه
Iran (Islamic Republic of)
علی محسنی
۱۰:۰۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
پیش فروش خودروی دنا نموده و طبق وعده های دادشده قراربوده از مرداد ماه 93به متقاضیان تحویل شود که متاسفانه تاکنون خبری از واگذاری و یا زمان و نرخ این خودرو نیست خواهشمند است مسئولین مربوطه پاسخ دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
من بعد از مدتها اشتباه فهميدم فقط نقد...
پول نقد بده ماشين بگير و اينكه ثبت نام و وعده تحويل سر موقع مشخصي و ... همش دروغ محض است...
ماشين يك مدل پايين تر بگير ولي همونجا كه پول رو ميدي ماشين رو تحويل بگير
آخرین اخبار