سرهنگ مهرایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تابلوهای راهنمایی و رانندگی دیجیتالی می‌شوند

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا از دیجیتالی شدن علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی خبر داد.

 سرهنگ محسن مهرایی، رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: باتوجه به اینکه بعضی از علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی مانند جاده لغزنده است موضوعیت زمانی و مکانی دارند، لذا دیجیتالی شدن این تابلوها و علائم در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است. 

وی در ادامه افزود: از این رو تابلوهایی که قابلیت دیجیتالی شدن را دارند، با اتصال به یک مرکز فرمان، به طور خودکار و هوشمند فعال خواهند شد. 

مهرایی همچنین اظهار داشت: درحال حاضر تابلوهای نصب شده در تونل‌های توحید، نیایش، رسالت و پل طبقاتی صدر به سیستم دیجیتالی و هوشمند تجهیز شده‌اند.

ریئس پلیس ترافیک شهری راهور در خصوص نصب و تعمیر تابلوهای راهنمایی و رانندگی بیان داشت: برابر با ماده 97 آیین نامه راهنمایی و رانندگی تهیه و نصب تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی بر عهده شهرداری و جانمایی این تابلوها وظیفه راهنمایی و رانندگی است. 

سردار مهرایی با اشاره به اینکه برابر همین ماده، پلیس این اختیار را دارد که تغییراتی در تابلوها ایجاد کند خاطر نشان کرد: در واقع تهیه، نصب و پشتیبانی علائم راهنمایی و رانندگی در داخل شهرها با شهرداری‌ها و در بیرون از شهرها با اداره راه و شهرسازی است. 

انتهای پیام/   
برچسب ها: تابلو ، دیجیتال ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار