رئیس هیئت اجرایی کوبانی؛

شهر کوبانی سقوط نکرده است

رئیس هیئت اجرایی استان کوبانی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی سقوط این شهر به دست عناصر گروه تروریستی داعش را تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "انور مسلم" در مصاحبه‌ای مطبوعاتی با اشاره به اینکه نیروهای واحدهای مردمی کوبانی در هر لحظه‌ای آماده مقابله با بدترین سناریو هستند، یادآور شد: تنا پیشرفتی که عناصر داعش ظرف ساعات گذشته به دست آوردند، تصرف بخش جنوبی بلندی‌های "مشتی نور" است.

وی در ادامه با بیان اینکه استقرار عناصر داعش در بلندی‌های "مشتی نور" در جنوب کوبانی به معنای سقوط این شهر نیست، افزود: مساحت "مشتی نور" به هفت کیلومتر از شمال تا جنوب می‌رسد.

رئیس هیئت اجرایی شهر "کوبانی" تاکید کرد: نیروهای کرد به رغم بمباران کوبانی از سوی داعش در تمامی مناطق و با قاطعیت به مقابله با عناصر این گروه می‌پردازند.

"انور مسلم" در بخش دیگری از مصاحبه خود با تاکید بر اینکه کردها توانایی مقاومت در برابر حملات داعش را برای چند ماه دارا هستند، اضافه کرد: شمار کشته‌شدگان در کوبانی به 50 نفر رسیده است.

انتهای پیام//
برچسب ها: انور ، مسلم ، کوبانی ، سقوط ، واحد ، کرد ، مردمی ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعادت
۱۳:۳۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
به امید نابودی کامل داعش و حامیانشان.
خدا پشت و پناه کردهای کوبانی و مابقی جاها.
Germany
شیعه مولا علی
۱۱:۳۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
بنام خدا من بعنوان یک اذری شیعه کنار برادران کرد مسلمان خود هستم کردا جزیی از ایران بزرگ ما هستن این ترکیه با گسیل کردن داعش به کوبانی و دیگر مناطق کردنشین سعی در نسل کشی کردا داره ولی با کمک خدا نمیذاریم همچین اتفاقی بیفته
آخرین اخبار