دیدار سفیر جدید بلژیک در تهران با وزیر امورخارجه کشورمان

«فرانسوا دله » سفیر جدید بلژیک در جمهوری اسلامی ایران با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛«فرانسوا دله » سفیر جدید بلژیک در جمهوری اسلامی ایران با دکتر محمد جواد ظریف  وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

محمد جواد ظریف دراین دیدار با اشاره به سفر اخیر خود به بروکسل و دیدار با مقامات ارشد بلژیک  و اتحادیه اروپا ابراز امیدواری نمود که مناسبات ایران و بلژیک در حوزه های مختلف از جمله روابط اقتصادی گسترش یابد.

وزیر امورخارجه کشورمان در خصوص تحولات منطقه تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه متاسفانه برخی کشورها سیاستهای اشتباهی را در سوریه دنبال می کنند و  گروهی این  تصور را دارند که در سوریه افراطیون  و دولت سوریه برای از بین بردن یکدیگر  هستند اما این نوع نگاه شرایط را پیچیده تر می کند .  

محمد جواد ظریف درباره مذاکرات هسته ای  بین  جمهوری اسلامی ایران و گروه و 1+5 تصریح کرد: جمهوی اسلامی ایران توافقی راکه در آن حقوق  ملت ایران در آن  در نظر گرفته نشود را قبول نخواهد کرد.  

" فرانسوا دله"  سفیر جدید  بلژیک  نیز در این دیدار  ابراز امیدواری نمود همکاریهای دو کشور در زمینه های مختلف  ارتقاء یابد وی افزود: ظرفیتهای زیادی برای گسترش همکاریها فیمابین وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، سفیر ، جدید ، بلژیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار