بجنورد؛

انعکاس حقایق ایثارگری های رزمندگان نا امید ی دشمنان و بدخواهان اسلام را رقم می زند

رسانه ملی با انعکاس مناسب حقایق ایثارگری های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس/ موجب نا امید کردن دشمنان و بدخواهان اسلام می شود.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در نشست مشترک با مدیرکل و معاونان اداره کل صدا و سیمای مرکز استان با بیان اینکه استان خراسان شمالی 2 هزارو770 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد، افزود: 50 شهید استان، از سرداران بنام هستند که در دوران دفاع مقدس نقش کلیدی ایفا کردند.

سرهنگ امیری با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی و با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که دفاع مقدس چشمه جوشانی برای ملت ایران است/ افزود: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده از طریق رسانه ملی تأثیر گذارتر است.

مدیرکل صدا و سیمای استان هم درخصوص برنامه های این مرکز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در 8 سال دفاع مقدس گفت: شبکه اترک در هفته دفاع مقدس در حوزه سیما با 37 سرفصل چون برنامه پلاک 8، پخش فیلم های سینمایی دفاع مقدس ، پخش کلیپ ها و سرودها با 2 هزار و 18 دقیقه / و در حوزه صدا با 22 سرفصل همچون برنامه های موج مهربانی، ارتباط با مسئولان برگزاری برنامه های دفاع مقدس با 535 دقیقه / و در حوزه خبر صدا و سیما با 54 عنوان خبری با مجموع 235 دقیقه نقش قابل توجهی در این زمینه ایفا کرد.

مهدوی با اشاره به 26 آبان ماه، سالروز آزاد سازی سوسنگرد هم گفت: به این مناسبت برنامه ای ویژه را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: هم اکنون در حوزه صدا / برنامه افلاکیان، نام ها و یادها و بسیج و حماسه/ همچنین در حوزه سیما روزهای پنج شنبه برنامه یاد یاران و فیلم سینمایی با محوریت دفاع مقدس/ و همچنین در حوزه خبر هر پنج شنبه گزارش خبری در خصوص ایثار و شهادت در حال پخش است.

انتهاي پيام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.