تداوم گرد و خاک در پایتخت/ بارش پراکنده باران در شمال کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز وزش باد و گرد و خاک در پایتخت ادامه دارد گفت: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق شمال کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، احد وظیفه  گفت بر اساس نقشه های پیش یابی امروز در استانهای گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد تداوم خواهد داشت.

به گفته وی، شدت بارش در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا بارش به صورت پراکنده و خفیف در استانهای اردبیل، گیلان و مازندران رخ می دهد.

وظیفه تصریح کرد: روز جمعه مجددا از غرب سواحل دریای خزر بارش آغاز می شود.

وی افزود: در سه روز آینده در پاره ای نقاط استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یاد آور شد: امروز در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ داده و خلیج فارس نیز مواج است.

وظیفه تأکید کرد: در ساعات بعد از ظهر امروز به سبب وزش باد شدید در جنوب سمنان و قم، پدیده باد و گرد و خاک در استانهای تهران، البرز و مرکزی پیش بینی می شود.

به گفته وی، فردا آسمان تهران کمی ابری در پاره ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی در ارتفاعات افزایش ابر و وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز معادل  23 درجه سانتیگراد و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز معادل 11 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

برچسب ها: وبگردی ، گردو خاک ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار