شماره ۷۸؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۷/۲۵

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.




یک بازی زیبا و پرمخاطب؛
امروز قصد‌ د‌اریم تا یک بازی زیبا و پرمخاطب را به شما معرفی کنیم که د‌ر عین ساد‌گی سعی کرد‌ه تمام حرکات موجود‌ د‌ر یک اسکی واقعی را برای کاربر به نمایش بگذارد‌. بازی iStutn2 ساخت شرکت Miniclip، توانسته یک بازی باکیفیت و باگرافیک HD د‌ر زمینه ورزشی را به کاربران هد‌یه د‌هد‌. موسیقی بازی د‌ر همان ابتد‌ای ورود‌ شما را جذب خواهد‌ کرد‌ و د‌ر سرتاسر بازی و د‌ر حرکات آکروباتیک به شما انرژی خواهد‌ د‌اد‌. شما توسط تله کابین‌هایی که هر مرحله را به شما نمایش می‌د‌هد‌ به ارتفاعات یخی انتقال می‌یابید‌. هد‌ایت اسکی‌باز حرفه‌ای این بازی از طریق صفحه‌نمایش و سنسورهای شتاب‌سنج امکان‌پذیر است.



صد میلیون کاربر اشتباه نمی کنند!!!

نقد و بررسی بازی محبوب آنلاین مزرعه داری + دانلود

در جهانی که استفاده از اینترنت و فناوری های نو سبب کمتر شدن فاصله ی بین انسان ها شده است، راه های مختلف برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان وجود دارد. اما همیشه ارتباط مهم نیست، زیرا در ارتباط فقط متن و صوت در حداکثر مواقع رد و بدل می شود، اما به چالش کشیدن دوستان و اشنایان در بازی مزه خاص خود را دارد، بله تا چند سال قبل انسان ها فکر می کردند، که برای انجام بازی های گروهی باید نزدیک هم باشند، تا بتوانند با یکدیگر در دنیایی مجازی و رایانه ای به رقابت بپردازند. اما امروزه دیگر این روش بسیار منسوخ به نظر می رسد، با به وجود آمدن بازی های تحت سرور آنلاین فاصله های طولانی بین گیمرها از بین رفته است و می توانید با استفاده از بازی های آنلاین و واقع گرایانه با افراد مورد نظر خود بازی کنید، چه به صورت دوست و چه به صورت دشمن، بله فقط کافیست که به اینترنت دسترسی داشته باشید، تا بدون هیچ چیز خاص به خواسته خود برسید. غالبا بازی های آنلاین و تحت سرور به صورت استراتژیک طراحی می شوند، تا فرد بتواند با ارائه راهکارهای مورد نظر خود، ایدلوژی خود را ثابت کند، یکی از اصلی ترین مزایای بازی های آنلاین عدم نیاز به سخت افزار خاص یا برنامه ای ویژه است، که سببب محبوبیت این بازی ها شده است.
 
  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


مراقب باشید معتاد نشوید؛
یکی از بازی‌های جالب و البته اعتیاد آور ویندوزفون در سبک بازی با اعداد 2048 است. 2048 شاید یک بازی گرافیکی و یا full HD نباشد اما می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. در نگاه اول به نظر ساده و آسان به نظر می‌رسد اما زمانی وارد بازی شوید متوجه می‌شوید که بازی کردن با این اعداد آسان نخواهد بود. البته این ویژگی را بیشتر بازی های فکری دارند. اگر شما به بازی های فکری و پازل های اعتیادآور علاقه دارید 2048 بهترین گزینه پیش روی شماست.

  


برای اولین بار در میان سایت های ایرانی؛
در این بازی Scorpion simulator محبوب که برای اولین بار دریچه در میان سایت های ایرانی اقدام به انتشار آن کرده است شما باید به یک عقرب کمک کنید تا با گذر از خطرات موجود در طبیعت وحشی بقای خود را ادامه دهد، فقط گذر از خطرات مهم نیست، بلکه باید عقرب را به گونه ای آموزش دهید تا به یک شکارچی حرفه ای تبدیل شود. برای تغذیه عقرب باید به مصاف حیواناتی مانند: مارها، عنکبوت ها، کلاغ، قورباغه و ... بروید. البته توانایی های خود را دسته کم نگیرید شما می توانید با استفاده از چنگال های قدرتمند و به ویژه دم سمی خود حریفان را زمین گیر کنید. از ویژگی بازی می توان به مواردی چون: کنترل آسان و خوب، گیم پلی جذاب، وجود مراحل هیجان انگیز و ... اشاره کرد.
 


با بازی آنلاین کاپفا؛
بازی آنلاین کاپفا در بهمن ماه سال ۹۲ با هدف ایجاد یک محیط جذاب و فوتبالی برای طرفداران فوتبال راه اندازی شد. داستان این بازی به این صورت می‌باشد که شما بعد از ثبت نام و ساختن تیم و طراحی آرم و لوگو به صفحه مدیریت تیم راه پیدا کرده و می‌توانید کارهای مربوط به مدیریت تیمتان را انجام داده و در لیگ و جام‌های مختلف شرکت کنید. اما اکنون بعد از گذشت چند ماه امکانات بسیار زیبا و جذابی به بازی اضافه شده که بازی کاپفا را به یک فوتبال واقعی تبدیل کرده است که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.



خودتان قضاوت کنید؛
کمتر کسی پیدا می شود که علاقه مند به رانندگی با ماشین های لوکس و گران قیمت نباشد، حال اگر با این ماشین ها در جاده های زیبا و به ویژه ساحلی به رانندگی بپردازید، جذابیت های کار دو چندان می شود، در بازی Drag coast racing شما باید در کرانه های ساحل به رقابت بپردازید، این رقابت یک مسابقه سرعت و قدرت است، باید با نهایت سرعت و توانایی از رقیبان خود سبقت بگیرید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود 24 مرحله زیبا و جذاب، جاده های شگفت انگیز برای جذب کاربر، گرافیک بسیار عالی و ... اشاره کرد. بازی را از سایت باشگاه خبرنگاران دریافت کنید و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید تا برای ساعت ها شما را سرگرم کند.
 


برای ویندوزفون؛
بهترین بازی سرعتی دنیا با حجمی بسیار کم، این بار برای ویندوز فون، Piano.Tiles یک بازی اعتیادآور است. این یک بازی مهارتی که سرعت عمل شما را به مبارزه می‌طلبد و دقت و سرعت شما را می‌سنجد. اگر فکر می‌کنید خیلی سریع هستید این بازی را حتما دانلود کنید و امتحان کنید و ببینید تا چه حد سریع هستید.
روش بازی بسیار ساده است در این بازی شما با لمس کردن کاشی های سیاه که به سرعت در حال بالا رفتن هستند می توانید سرعت خودتان را در این بازی امتحان کنید و رکورد خودتان با سایر دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید. البته یک قانون ساده دیگری هم وجود دارد و این است که شما باید به پایین ترین کاشی سیاه ضربه بزنید همیشه؛ در واقع شما با صفحه ای از بازی مواجه می شوید که به سمت پایین حرکت می کند و در هر ردیف آن یک کاشی سیاه وجود دارد، شما باید به ترتیب به کاشی های سیاه ضربه بزنید و به جلو بروید، اگر به کاشی های سفید ضربه بزنید قرمز می شوند و شکست می خورید و اگر یک کاشی سیاه را از ترتیب بیاندازید نیز باخته محسوب می شوید.
 
  


برای پلتفرم جاوا؛
رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای کوچک یا همان ماشین های کارتینگ هیجان ویژه و هواداران خاصی را دارد، اما اگر نمی توانید بازی را در محیط واقعی تجربه کنید، بهترین گزینه نصب این بازی Go kart mania 2 در تلفن همراه است. بازی شما را به یک مسابقه باور نکردنی دعوت می کند، لحظه به لحظه بازی دارای مناظر و اتفاقات شگفت انگیز است و می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی دارای سطوح دشواری مختلفی است که قادر خواهید بود نسبت به توانایی خود سطح مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین بازی معرفی شده دارای سه سبک مختلف بازی اعم از: مسابقه، زمان حمله و تخریب ماشین حریفان است.
 


Assassin's Creed یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای رایانه و گوشی های اندرویدی است، در این گزارش قصد معرفی نسخه سیمبین بازی را داریم. داستان و وقایع موجود در بازی کاربران را به سوی خود جذب می کنند. داستان بازی به این گونه است، که شما در نقش یک آدمکش حرفه ای ظاهر می شوید و دست به سرقت و جاسوسی می زنید، مهم ترین مانع موجود در بازی برای سرقت و جاسوسی وجود نگهبان متعدد و ماهر است. سعی کنید با استفاده از توانایی بی نظیر رزمی خود با تمامی مشکلات مقابله کنید و به خواسته های خود برسید! از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک مناسب، داستان و شخصیت جذاب، وجود مراحل مختلف و ... اشاره کرد.
 


برای جاوا؛
در بازی زیبای Cars شما لذت واقعی مسابقات سرعت را احساس خواهید کرد. در این رقابت شما باید طی یک مسیر کوتاه با چند اتومبیل دیگر مسابقه بدهید و سریع تر از آن به خط پایان برسید، در این بازی وظیفه دارید که در مناسب ترین زمان به خط پیان برسید. شاید در ابتدا این بازی به نظر شما یک بازی بسیار ساده به نظر برسد اما شما بعد از آن که این بازی را برای چند بار انجام دادید و به مراحل بالاتر راه پیدا کردید می بینید که چقدر این بازی مهیج و اعتیاد آور می باشد. شما حتی در این بازی قادر خواهید بود که با جمع آوری پول اتومبیل دلخوه خود را به صورت تخصصی تیونیگ کنید تا به این صورت قدرت آن افزایش یافته و برای انجام مسابقه در مراحل بالاتر بازی بتواند کارایی بیشتری را از خود در مقابل رقبا به نمایش بگذارد.

yjc.ir


برای iOS؛
این بازی زیبا شما را به یاد بازی های گذشته و پرخاطره همچون ماریو می اندارد. این بازی همانند بازی ماریو است که شما در نقش یک آدم هستید و باید از تمامی موانع بگذرید تا به مراحل بالا تر راه پیدا کنید. در این بازی شما باید با پرش بر روی دشمنان خود آن ها را نابود کنید. در مراحل بالاتر که شما می روید سلاح هایی به دست می آورید که به وسیله ی آن کار شما برای مبارزه آسان تر می شود. البته به این فکر نکنید که این بازی بسیار آسان است بلکه عکس این فکر شماست با رفتن به مراحل بالاتر بازی دشوار تر می شود و گذشتن از مراحل سخت تر که این موضوع شما کاربران را به چالش های سخت می کشد. بر خلاف بازی ماریو این بازی از گرافیکی خارق العاده ای استفاده کرده است که نظر کاربران را به خود جذب کرده است. این بازی که به تازگی برای ios منتشر شده است بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است که یکی از ویژگی های عالی به حساب می آید. بازی به کاربران چالش برانگیز نیازمند است تا بتوان به مراحل بالاتر صعود کند. در این بازی تا جایی که می توانید سکه ها را کسب کنید تا هر دفعه رکوردهای زیاد و باور نکردنی بزنید و نام خود را در رکوردهای بازی ثبت کنید و لذت ببرید.

 



گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار