زمین‌های چمن مصنوعی شمال شرقی تهران تجهیز و بازسازی می‌شوند

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 4 تهران از تجهیز و بازسازی زمین‌های چمن مصنوعی شمال شرق تهران خبر داد.

 نادر گودرزی مدیر تربیت بدنی شهردار منطقه 4 تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تمامی زمین‌های چمن مصنوعی منطقه 4 تهران توسط کارشناسان مورد بازدید قرار می گیرد تا پس از نیازسنجی‌های به عمل آمده تجهیز، ترمیم و بازسازی شوند.
 
وی با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در محلات محروم‌تر منطقه 4 افزود: نوررسانی، رنگ آمیزی، تعمیر و تعویض چمن‌های مصنوعی، بازسازی و احداث فنس‌بها، دروازه‌ها.... از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای نوسازی این مراکز ورزشی است که در بحث اجرائی نسبت به عقد قراردادهای لازم با پیمانکاران ساز و کار لازم صورت گرفته است.   
 
مدیر اداره تربیت بدنی منطقه 4 ادامه داد: نخستین دوره مسابقات قویترین مردان کوچک با حضور 80 شرکت کننده زیر 15 سال مقطع ابتدایی و راهنمایی اوائل شهریور ماه جاری در منطقه 4 برگزار شد که در نوع خود حرکتی نو بود که با تکیه بر توانایی جسمی این گروه سنی و با استقبال خوب علاقه‌مندان روبه رو شد.   
 
گودرزی تعداد مجموعه‌های ورزشی سطح منطقه را 11 مجموعه عنوان نمود و بیان کرد: سالن بولینگ محله حسین آباد واقع در بوستان صدف، سالن سنگ نوروی محله اوقاف و پیست اسکیت شیان از مجموعه‌های ورزشی شاخص منطقه می‌باشند که دارای فعالیت حرفه‌ای هستند.   
 
وی خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی جشنواره و دو مجموعه ورزشی الزهرا در منطقه 4 به طور اختصاصی و در بحث ورزش صبحگاهی نیز وجود 90 ایستگاه بانوان در برابر 40 ایستگاه آقایان نشان دهنده اهتمام بانوان منطقه به مقوله ورزش و استقبال بیشتر این گروه مخاطبان است. 
 
انتهای پیام /
برچسب ها: تجهیز ، بازسازی ، چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار