برای آیفون، آیپد؛

با این برنامه همه سایت ها را ذخیره کنید + دانلود

برای ذخیره سازی صفحات وب به صورت فایل های پی دی اف از نرم افزار WEB-PDF استفاده کنید. این اپلیکیشن این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد و شما می توانید اسناد تهیه شده را بعداً مطالعه کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گاهی به دلیل طولانی بودن مطالب در صفحات وب نیاز خواهید داشت آن ها را برای مطالعه در زمانی دیگر ذخیره سازید که به طور معمول ذخیره صفحه وب به صورت کامل و یا جدا سازی متن و ذخیره آن وقت گیر است. شما می توانید با نرم افزار WEB PDF به راحتی صفحات وب مورد نظرتان را در قالب یک فایل pdf ذخیره سازید.

ذخیره سازی سایت

WEB PDF نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به ذخیره سازی صفحات ، عکس ها ، تصاویر فلش و هر آن چه که در یک وب سایت قابل مشاهده است به صورت PDF  کنند. این نرم افزار توسط شرکت Bulat Faizullin طراحی شده است تا نیاز کاربران در مشاهده وب سایت ها به صورت Offline را برطرف کند. در این برنامه به کمک ابزارهای موجود شما قادر خواهید بود تا صفحه خاصی از یک سایت را انتخاب کرده و آن را ذخیره سازید. همچنین می توانید تمام لینک های موجود در آن صفحه را نیز به کمک همان صفحه اولیه ذخیره سازید و به صورت offline مشاهده کنید.

ذخیره سازی سایت

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار رایگان از وب سایت مورد نظر خود به صورت نسخه pdf فایل تهیه کرده و آن را در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید مطالعه کنید و یا آرشیو کنید. دسترسی به اطلاعات مهم بدون نیاز به اینترنت، امکان به اشتراک گذاری اسناد، امکان انتقال اسناد به برنامه های دیگر، امکان چاپ اسناد توسط AirPrint از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار WEB PDF می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 2.85 مگابایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: iOS 7.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهروز الف زاده
۱۵:۳۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
سلام
خیلی ممنون
برنامه تون خیلی عالی بود ... از اینجور برنامه ها زیاد به وبسایتتون بذارین ممنون میشیم
آخرین اخبار