در برنامه "بعضیا" مطرح شد؛

علی ضیاء باجناق عمو پورنگ می‌شود! / فرضیایی: تمام آرزوهای کودکی من در عمو پورنگ متبلور می‌شود

داریوش فرضیایی گفت: اختصاص دادن زمان مناسب برای برنامه‌های کودک به معنای دادن اهمیت و جدی گرفتن این گروه سنی است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه بعضیا که یکشنبه شب به تهیه کنندگی و اجرای سید علی ضیاء به روی آنتن رفت، میزبان داریوش فرضیایی بود.

علی ضیا پس از سلام و احوال پرسی با مخاطبانش و فراخواندن داریوش فرضیایی به روی صحنه وارد گفتگو با این مجری برنامه‌های کودک شد.



لباس‌هایم را مادرم انتخاب می‌کند

 
داریوش فرضیایی در پاسخ به این سوال ضیاء که آیا لباس‌هایتان با سلیقه‌ی خودتان انتخاب می‌شود؟ گفت: تمام لباس‌های من را مادرم انتخاب می‌کند، کلا انسانی خانواده دوست هستم و بی شک لازمه‌ی انس گرفتن با کودکان داشتن چنین اخلاقی است.

وی در ادامه افزود: 4ماه پیش حادثه‌ای تلخ در زندگی من اتفاق افتاد سر ضبط برنامه بودم که خبر لاعلاج بودن بیماری پدرم را به من دادند.خبر فوت برادرم نیز چندین سال پیش در همین شرایط به من داده شد. تضاد عجیبی بود شاد کردن بچه ها در حالی که خودم سرشار از غم و اندوه بودم اما باید با آن مدارا می کردم.

عمو پورنگ در خصوص پدرش اظهار داشت: پدر من شخصی با جذبه بود که به گرمای آغوشش نیاز داشتم و دارم و خواهم داشت.گاهی اوقات به دلیل حس خجالتی که وجود دارد نمی توانیم احساساتمان را به یکدیگر ابراز کنیم .به یاد می‌آورم  روزهایی را که پدرم بیمار بود شوقی عجیب برای آمدن به خانه و خدمت به او داشتم و حسرت این روزهای من این است که چرا بیش از این در کنار پدرم نبودم.
 
خدا برای هیچ فرزندی نخواهد که با پیکر بی جان والدینش عکس سلفی بیاندازد

داریوش فرضیایی در خصوص عکسی از او و پدرش که چند ماه پیش منتشر شده بود گفت: آن عکس درست 4 روز قبل از فوت پدرم و به وسیله‌ی خواهرم از من گرفته شده بود. خدا برای هیچ فرزندی نخواهد که با پیکر بی جان والدینش عکس سلفی بیاندازد.

وی ادامه داد: انتقادهای زیادی بابت این حرکت به من شد اما من هم یک انسان با احساسات طبیعی هستم همان گونه که خوشحالم گاهی لبالب از اندوه می‌شوم.

فرضیایی درخصوص عضویت در صفحه‌ی اجتماعی اظهار داشت: اگر فرهنگ‌سازی درست در رابطه با شبکه‌های اجتماعی انجام شود نه نتها خوب است بلکه به رشد آگاهی مردم کمک می‌کند. در صفحه‌ی شخصی من پست های پر محتوا و نکات آموزنده وجود دارد و مخاطبان فهمیده‌ای من را دنبال می کنند. اگر کودکی که وارد فضای مجازی می‌شود صفحه‌ی من را باز کند خیلی بهتر از این است که به سراغ سایت‌های دیگر برود.

اما علی ضیا خطاب به فرضیایی گفت: از شما خواهش می‌کنم به عنوان کسی که کودکان به خوبی از او حرف شنوی دارند و الگو برداری می کنند صفحه ی اجتماعی خود را از بین ببرید.



تمام آرزوهای کودکی من در عمو پورنگ متبلور می‌شود


داریوش فرضیایی در خصوص نام عمو پورنگ کفت: نام من در اپتدا پورنگ بود و کودکان واژه‌ی "عمو" را به آن اضافه کردند. داریوش فرضیایی فردی بالغ با تمام دغدغه‌ها و مشکلات یک انسان است اما عموپورنگ در سن 9سالگی مانده و خواهد ماند. تمام آرزوهای کودکی من در عمو پورنگ متبلور می‌شود.

وی ادامه داد: تنها لحظاتی که من را از فکر کردن به مشکلات زندگی باز می داشت لحظات بودن در قالب عمو پورنگ بود دغدغه‌ی اصلی من بچه‌ها و شاد کردن آنهاست.

فرضیایی درخصوص آثار خود در حوزه کودک عنوان کرد: من تابلوی متجلی گر زحمات گروهمان هستم. گروه باعث موفقیت برنامه‌ی عمو پورنگ شده است اگر دقت کنید خواهید فهمید که تمام اشعار، حرکات و نمایش‌های اجرا شده در برنامه ما زیر نظر افراد آشنا با روانشناسی کودک بوده است.

وی با اشاره به نقش "مسلم آقاجانی" در برنامه‌هایشان اظهار داشت: من و "مسلم" با هم اختلاف نظرهای زیادی داریم و بحث‌های زیادی می‌کنیم اما چون هدفمان متعالی است به بن‌بست نمی خوریم. رابطه‌ی من و آقاجانی خوب است. مسلم را از لحاظ حساب کتاب حتی بیشتر از خودم قبول دارم.

وی ادامه داد: به اندازه ی نیازم پول دارم اما پولدار آن افرادی هستند که به نام کودک فیلم می‌سازند و فیلمشان فروش میلیاردی می‌کند. پول چیز خوبی است زیرا زندگی با پول می‌چرخد.



امیر محمد بهترین کسی است که می‌تواند مکمل من باشد

پس از پخش صحبت های امیر محمد تقیان درباره‌ی نحوه ی آمدنش به سازمان صدا و سیما و روحیات داریوش فرضیایی،این مجری گفت:هیچ گاه به چشم رقیب به آدمی نگاه نکردم زیرا باور دارم که روزی من باید بروم و امیر محمد بهترین مکمل برای من خواهد بود.

وی در خصوص جدی بودنش در کار اظهار داشت: داشتن جدیت در کار لازمه ی زندگی اجتماعی است برای موفقیت در کار حرفه ای باید جدی باشی و وقت بگذاری.
 
عمو پورنگ ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از لهجه‌های مختلف در برنامه برای حفظ تاریخ و تمدن ایران عنوان کرد: امیر محمد قبل از سریال "پایتخت" با لهجه‌ی گیلکی صحبت می‌کرد همین لهجه‌ها تاریخ ایران را می ‌سازند؛ باید فضایی به وجود آید که کودک شهرستانی از صحبت کردنش خجالت نکشد. قالب برنامه‌ی ما به گونه‌ای است که در ان قصد توهین به هیچ گروه و قومیتی را نداریم

"سوییج" به دلیل کلید کردن آدم ها "کلید" شد



داریوش فرضیاییی در پاسخ به سوال سیاسی شدن برنامه کودک گفت: همه می‌دانند که علاقه  و دغدغه‌ی سیاسی در من وجود ندارد و آقاجانی هم به موضوعات و دیالوگ‌های برنامه بسیار دقت دارد؛ ماقرار بود حدیثی از امام باقر (ع) را به صورت متفاوتی برای بچه‌ها مطرح کنیم و متاسفانه توجه و کلید کردن مردم بر روی یک موضوع واهی، سوییچ را کلید کرد. گروه ما همیشه عاشقانه برای بچه‌ها کار می‌کنند و به هیچ وجه وارد فضاهای سیاسی نمی‌شوند.

وی افزود: برنامه‌ی ما جزو محدود آثاری است که حتی برای تبلیغاتش سناریو دارد.
 
فرضیایی اظهار داشت: اصلا به دید تجاری به عمو پورنگ نگاه نمی‌کنم و دوست ندارم بچه‌ها برای دیدن من روی استیج وادار به تهیه‌ی بلیط شوند زیرا ارزش کار هنری بیش از این‌هاست و تهیه‌کنندگان و مسئولان باید تدابیری برای این موضوع بیندیشند.

وی در خصوص تعدد خاله‌ها و عموها تصریح کرد: یکی از دلایل کار نکردنم این است که ایده‌ی جدیدی ندارم و برنامه‌های تکراری موجب دلزدگی کودکان می‌شود.
 
تلویزیون خانه‌ی من است و هیچ مشکلی با مسئولان ندارم

فرضیایی درخصوص علت کار نکردنش تصریح کرد: در حال حاضر بر خلاف گذشته باکس مناسبی برای برنامه‌های کودک وجود ندارد و این به معنای جدی نگرفتن کودکان است. ازسویی نداشتن ایده‌های جدید موجب می‌شود تصمیم بگیرم فعلا کار نکنم اما تلویزیون خانه‌ی من است و هیچ مشکلی با مسئولان ندارم و آقای دارابی هم از دوستدران برنامه‌ی ما هستند.
 
وی ادامه داد: اکثر مخاطبان ما سالمندان و بزرگسالان هستند. برنامه‌های کودک پایه‌ریز آینده‌ی کودکان هستند و باید به آنها اهمیت ویژه داده شود.
 
این مجری در خصوص شخصیت های سلطان و بگو مگو اظهار داشت:90 درصد بچه‌ها خواهان این شخصیت‌ها بودند و تنها بخش کمی از آنها می‌ترسیدند که طبیعی بود. مردم باید ما را جدی بگیرند زیرا در جهت پرورش کودکانشان قدم برمی‌داریم.

 

ای کاش به جای راه اندازی چالش سطل آب یخ از کودکان غزه حمایت می کردیم


فرضیایی درباره راه اندازی کمپین حمایت از کودکان غزه توسط گروهش گفت: ما حامی تمام کودکان جهان هستیم و کودکان غزه به دلیل موقعیت فعلی شان بیشتر حمایت می‌شوند ای کاش به جای پرداختن به چالش‌های بی محتوا به این کودکان کمک می‌کردیم.
 
وی  افزود: به خودم نمره‌ی 17 می‌دهم زیرا زحمات زیادی در زندگی کشیده‌ام. به سختی پول در می‌آورم و خرج می‌کنم.

فرضیایی در پاسخ به این سوال علی ضیا که به ازدواج فکر می کنی گفت: به دنبال پیدا کردن موقعیت ازدواج و رخ دادن یک اتفاق هستم . ان شاالله با هم باجناق می‌شویم.
 
در پایان علی ضیا با خواندن قطعه ای از تیتراژ پایانی "بعضیا" به این قسمت برنامه خاتمه داد.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محمدی
۱۰:۰۴ ۲۹ دی ۱۳۹۸
عموپورنگ چرا دیگه برنامه نمی ذاری من خیلی دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه تیموری
۱۴:۰۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
تشکر از عمو پررنگ بابت خوشحال نمودن بچه ها مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
چرا نمیگید که داریوش فرضیایی ازدواج کرده یان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
عموپورنگ من خیلی دوست دارم ازبچگی برنامتونومیدیدم ان شاالله همیشه موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا امیر سلیمانی 9ساله از بهشهر
۰۸:۰۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
عمو جون خیلی دوستت دارم منتظر برنامه های خوبتون هستیم خیلی مراقب خودت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
چ جوری میشه در برنامه عمو پوررنگ شرکت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام عمو پورنگ من خودم همه‌ای برنامه هاتون دیدم از زمانی که اومدین تو تلویزیون دوستتون داشتم الان دو‌تا دختر دارم عاشقتم هستن جوری که اگر تو برنامه نشون بدی مریضی اینا ناراحت میشن گریه مکنن کل برنامه‌های هم میبینن
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۰۱:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
سلام عموجون همیشه برنامه های شمارو میدیدم حتی حالاکه 20سالمه☺خداشاهده من موهای سرم سفیدشده ولی شما اصلاتکون نخوردین.رازجوان موندنتون چیه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۸:۵۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
سلااااااام حاج عمو جوون .... من ازھمون بچگی برنامتون نگاہ میکنم واقعااا برنامون عالیہ خستہ نباشید میگم ..دوستون داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
آقای ضیا مصاحبه ی خوبی با عموپورنگ کردید. دمتون گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
عمو پورنگ تو بهترینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
عمو پورنگ تو بهترینی
Germany
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
عمو پورنگ دوستت داریم. ،ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
عموپورنگ امیدوارم در تمام مراحل زندگی ات موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
عموپورنگ عزیزم دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۴
سلام عمو پورنگ جان من شمارو خیلی دوست دارم عاشششششقققققتتتووووونننننممم.ممنون من از کوچیکی برنامه تونو میبینم تا الان 18سالمه.ببخشید من دیگه مزاحمتون نمیشم امیدارم خوب و سلامت باشی خدافظ شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۴
سلام عمو پورنگ همه ما دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۴
سلام عمو پورنگ همه ما دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۷ دی ۱۳۹۴
سلام عمو جونم خیلی خیلی دوستون دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۹ دی ۱۳۹۴
به نظر من حمله گل و بلبل خیالی باحال هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۴
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۴
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۴
من عاشق برنامه ی گل وبلبل هستم عموجون خیلی قشنگه عاشقتم امید وارم بتونم بیام برنامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
تو سالار مردی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
عاااااااااااااااااااااااالللللللللللللللییییییی ببببودددددددددددد ذوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داااااااا ررررررررررممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
از ته قلبم دوستتون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
عمو پورنگ دوست دارم
Netherlands
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۴
عموپورنگ من شماروخیلی دوست دارم تنها آرزوم اینه شماروازنزدیک ببینم
Iran (Islamic Republic of)
سبا
۱۲:۳۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۴
عالی وپرمحتوا بود
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۲۱:۲۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
شماها واقعا دوست داشتنی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
عمو پورنگ منو یاد معلمم میندازه...ممنون عموپورنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
عمو پورنگ منو یاد معلمم میندازه...ممنون عموپورنگ
Iran (Islamic Republic of)
کودک
۱۴:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
عالیه برنامه هات عمو پورنگ
Iran (Islamic Republic of)
پانیذ
۱۴:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
آیا و محمد
۱۵:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
ما خیلی شما رو دوس داریم
Iran (Islamic Republic of)
زهراکریمی
۰۰:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
من خیلی از برنامهی جدید عموپورنگ یعنی گل وبلبل خوشم میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا ابراهیمی
۱۹:۳۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
من اشق برنامه های عمو پورنگ هستم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۸:۳۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
سلام خوب بود عمو به شهر ماهم بیاین تبریزخیلی باصفا مهمون نوازند.
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۲:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
عموپورنگ سلام من از بچگیم برنامه ی شما را نگاه میکردم از اون موقع تاحالا نماهنگ هاتون رو زمزمه میکنم. عموپورنگ اینها همه شایعه هستش.
Australia
المیرا
۱۰:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
سلام عمو پورنگ مصاحبتون عالی بود دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
مهاریوندی
۱۳:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
عمو پورنگ بازی نمیکنه خودشه و واقعیتها زندکی میکنه وخیلی خوب اجرا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۹:۵۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
عموجون خیلی دوست دارم
United States of America
سيد محمد
۱۱:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
سلام دوستت دارم عمو جون
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۱۶:۰۶ ۳۰ تير ۱۳۹۴
دوست دارم عموپورنگ
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۲:۳۷ ۲۸ تير ۱۳۹۴
از اطلاعات خوبتون ممنون
Germany
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۷ تير ۱۳۹۴
سلام عمو پورنگ دخترم شما رو خيلي دوست داره مواظب خودتون باشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۷ تير ۱۳۹۴
به نظرم عمو بورنگ خیلی هم بد بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۱:۳۴ ۰۳ تير ۱۳۹۴
من وقتی که بچه بودم عمو پورنگ رو خیلی دوس داشتم
به نظرم ما دهه هفتاد یا خیلی باهاش خاطره داریم، امید وارم همیشه سالم و سلامت باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۱۶:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
واقعا.شایه پراکنی نکنین. دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۰۹:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
عموپورنگ امیدوارم هرکجاکه هستیدسلامت،تندرست و مثل همیشه خندان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۴
سلام عمو پورنگ بجه ها منتظرتند زودتر برگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
سلام من به شما آقای فرضیای افتخارمیکنم موفق وپیروز باشید وهرچه سریعتر برگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
خیلی هم عالی ♥·♥·♥♡♡
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۶:۵۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
شما واقعا یکی از مودب ترین مجری های تلوزیون هستید.و خیلی خوب برنامه رو اجرا میکنید...ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
اقای ضیاء واقعا بامهموناتون خیلی خوب صحبت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام.واقعا عاااااااااالی بود.عموپورنگ قد ستاره های آسمون دوست دارم لطفا هر چه زودتر برگرد...
Iran (Islamic Republic of)
nazi
۱۱:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
سلام ببخشید مگه عمو پورنگ زن داره که علی باجناقش بشه تازه این شایعه ای که دراومده که علی میخواد اردیبهشت ازدواج کنه از کجا اومده
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۱۸:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
عمو پورنگ زودتر برگرد بچم بهونتو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
هایده
۲۲:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
مرسی جالب بووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
Iran (Islamic Republic of)
رزا
۰۳:۰۷ ۰۸ دی ۱۳۹۳
مصاحبه ای بسیار خوب بود . فقط ای کاش عمو زود تر برگرده
Iran (Islamic Republic of)
پورنگ
۱۴:۱۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
از مطالبات ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۳:۰۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
باسلام. آقای فرضیای گرامی بایدهمیشه به خودتون بگویید...
برایم مهم نیست از بیرون چگونه به نظر می آیم...

کسانی که درونم را می بینند برایم کافیند...

برای آن هایی که از روی ظاهرم قضاوت میکنند حرفی ندارم...

با خود می گویم بگذار همان بیرون بمانند...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
متن خبرتون چند تا مشكل داشت.
1.گلدون خان به لهجه ي مازندراني صحبت مي كنند نه گيلكي و آقاي فرضيايي هم ديشب گفتند لهجه ي مازندراني
2.آن حديث از امام حسن عسكري بود نه امام باقر
Iran (Islamic Republic of)
تمنا
۱۳:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
ای بابا اتفاقا تیترش فوق العاده است.دم خبرنگارش گرم که با این دقت برنامه رو انالیز کرده ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
مصاحبه عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
سلام مگه مجبورید بخاطر اینکه مطلبتون پر بازدید بشه یه همچین تیتری بزنید واقعا این کارها ازشما بعید است.....من خودم دیشب برنامه رو دیدم چرا الکی جوسازی میکنید....
آخرین اخبار