بازهم قضاوت آمریکایی/زنی بعد از 17 سال حبس بی‌گناه شناخته شد+ تصاویر

یک زن آمریکایی که 17 سال از عمر خود را به جرم قتلی که مرتکب نشده بود پشت میله‌های زندانی درایالت کالیفرنیا سپری کرده است، بالاخره بی‌گناه شناخته شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛"سوزان مِلِن" در پی اظهارات فقط یک شاهد به جرم قتل به زندان ابد محکوم شد. اما این شاهد اخیرا اعتراف کرده شهادت دروغ داده است. در پی این اعتراف قاتل اصلی بازداشت  شد و دادگاهی در لس آنجلس  دیروز این زن را بی‌گناه شناخت و دستور آزادی وی را صادر کرد.




اشتباهات قوه قضاییه آمریکا فقط به این مورد ختم نمی شود .  از سال 1973 تاکنون 146 نفر از محکومان به مرگ در 26 ایالت این کشور ، پس از سالها انتظار  در راهروهای مرگ، بی‌گناه شناخته شده‌ و از زندان آزاد شده‌اند.

این افراد که 15 ، 20 و  حتی 30 سال را  با کابوس مرگ در زندان سپری کرده‌اند ، به زندگی و دنیایی باز می‌گردند که دیگر نمی‌شناسند و مجبور ند  نبرد دیگری را  برای بازیابی خود در دنیای جدید آغاز کنند.


بر اساس این گزارش؛ آخرین مورد این اشتباهات مربوط سوزان ملن و مانوئل والز است که اولی پس 17 سال زندان در ایالت کالیفرنیا  و دومی پس از  نه سال زندان در ایالت  تگزاس   روزهای جمعه و  چهارشنبه آزاد شدند. 

به گفته سازمان"شاهد بی‌گناهی" بیشتر این افراد هنگام آزادی  دچار  نوعی اضطراب پس از  ضربه هستند که کار آنها را برای تطبیق خود با جامعه دشوار می‌کند .



انتهای پیام/
برچسب ها: سوزان ، زندان ، امریکا ، حبس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار