مقامات عضو ائتلاف ضد داعش امروز گرد هم می‌آیند

مقامات بلند پایه نظامی عضو ائتلاف ضد داعش به همراه همتایان امریکایی خود روز سه شنبه در نشستی فوق العاده در آمریکا شرکت می کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه، مقامات نظامی کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش روز سه شنبه در امریکا گرد هم می آیند.

در حالی که نیروهای گروه تروریستی داعش به پیشروی در عراق و سوریه ادامه می دهند، راهبرد کشورهایی که در این ائتلاف حضور دارند، با تردیدهایی روبرو شده است.

 مقامات بلند پایه نظامی از جمله روسای ستاد ارتش 21 کشور به همراه همتایان امریکایی خود در نشستی فوق العاده در پایگاه هوایی "اندروز" در ایالت مریلند - شرق امریکا - شرکت می کنند.

بر اساس این گزارش، "باراک اوباما"، رئیس جمهوری امریکا نیز در این نشست حضور خواهد داشت. کشورهای آلمان، عربستان سعودی، استرالیا، بحرین، بلژیک کانادا، دانمارک، مصر، امارات عربی متحده، اسپانیا، امریکا، فرانسه، عراق، ایتالیا، اردن، کویت، لبنان،  نیو زیلند، هلند، قطر، انگلیس و ترکیه ائتلاف بین المللی ضد داعش را تشکیل می دهند.

دفتر ریاست جمهوری امریکا هدف از برگزاری این نشست را گفت و گو بر سر تلاش هایی ذکر کرد که ائتلاف ضد داعش در مبارزه با این گروه به کار می بندد.

کاخ سفید به جزییات مباحث روز سه شنبه و نتایج احتمالی آن اشاره ای نکرد.

ریاست نشست را ژنرال "مارتین دمپسی"، رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا و ژنرال لوید آوستین، فرمانده نیروهای امریکایی حاضر در غرب و مرکز آسیا به عهده خواهند داشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: مقامات ، عضو ، ائتلاف ، ضد ، داعش ، امروز ، گرد ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار