فرماندهی عملیات بغداد درگیری مسلحانه در این شهر را تکذیب کرد/ کنترل شهر ابوغريب به طور کامل در اختيار ارتش است

سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد با تکذیب درگیری مسلحانه بین نیروهای امنیتی و عناصر داعش در پایتخت عراق، تاکید کرد کار در فرودگاه بین‌المللی بغداد به شکل طبیعی در جریان است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری المسله:  "سعد معن" روز سه‌شنبه بروز درگیری بین نیروهای امنیتی عراق و عناصر گروه تروریستی داعش را در نزدیکی شهر بغداد تکذیب کرد.

وی با بی‌پایه و اساس خواندن خبرهای انتشار یافته در مورد بروز درگیری مسلحانه بین نیروهای امنیتی و عناصر داعش در نزدیکی بغداد، افزود: کار در فرودگاه بین‌المللی بغداد به شکل طبیعی در جریان است.

سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد گفت: شهر بغداد در امنیت کامل به سر می‌برد.

 وزارت دفاع عراق همچنین خبر بعضی رسانه ها درباره ورود جنگجویان داعش به شهر ابوغریب را تکذیب کرد. وزارت دفاع عراق به خبرنگاران اجازه داد تا از شهر ابوغریب و شرایط عادی در این شهر بازدید کنند. 

سخنگوی عملیات بغداد در این باره گفت:"ما اکنون در شهر مرکز ابوغریب هستیم، و خبرها درباره ورود تروریست های داعش به این شهر واقعیت ندارد. اینجا بازار و بیمارستان ابوغریب قرار دارد و همانطور که می بینید شرایط عادی در آنها برقرار است. همه مناطق ابوغریب امن است و هیچ مشکلی در آن وجود ندارد."


انتهای پیام//
برچسب ها: سعد ، معن ، سخنگو ، داعش ، اسکای ، نیوز ، مسلحانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار