سیدرضایی: مسابقات آسیایی سبب افت رکاب زنان ما شد

سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد درخصوص مرحله دوم لیگ گفت: اردوهای تیم ملی سبب شد رکاب زنان ما دچار یک افت شدید شود و مصدومیت‌هایی را برای رکاب زنان ما ایجاد کند.

سید مصطفی سیدرضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای تیم ملی چک سبب شد که نفرات تیم ما دچار مصدومیت و افت بدنی شدند، رجبلو کتفش شکسته شد، نمی‌دانیم علت اصلی این اتفاقات چه بود و در کل تأثیر بسیار بدی در روند رشد ورزشکاران ما داشت و در این مرحله ما شاهد افت 3 ثانیه‌ای ورزشکاران بودیم. 

وی در ادامه افزود: نفراتمان که در مرحله اول طلا و نقره می‌گرفتند بعد از اردوی چک و بازی‌های آسیایی سبب شد که در این مرحله ضعیف ظاهر شوند و نتیجه تیمی خوبی را کسب نکنند، اما آروین معظمی و زرگری عملکردشان برای ما راضی کننده بود و در بخش امونیوم نیز به دلیل آنکه هیچ کدام از رکاب زنانمان آمادگی حضور در این بخش را نداشتند خود  من رکاب زدم.

وی در ارتباط با تیم‌هایی که در این مرحله شرکت کرده بودند و سطح کیفی آن‌ها خاطر نشان کرد: تیمی مثل سپاهان که اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند نسبت به مرحله اول یک پیشرفت 60 درصدی در مرحله دوم حضور یافت اما دیگر تیم‌ها مثل شهرداری‌ تبریز و مس کرمان از مرحله اول با یک فاصله بسیار پایین‌تر رکاب زدند و تنها 3 مدال آور بازی‌های آسیایی با یک آمادگی در این مسابقات حضور یافتند. 

سیدرضایی درخصوص برنامه‌های آینده تیم پیشگامان بیان کرد: بعد از پایان لیگ در تور اندونزی شرکت خواهیم کرد، در تورایچن اندونزی تیم‌های قدرتمند ایرانی مثل پتروشیمی و شهرداری تبریز شرکت خواهند کرد و نظام هدف ما این است که بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم تا امتیاز خود را برای فصل 2015 بالا ببریم و بعد از تور اندونزی در چند تور دیگر مثل چین، امارات و اندونزی شرکت می‌کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار