علیقارداشی: با تامین بودجه بانوان را به چین اعزام می کنیم

سرپرست انجمن تنیس روی میز ناشنوایان بیان کرد: فدراسیون ناشنوایان بودجه لازم را تامین کند بانوان را مسابقات آسیایی را که چین تایپه‌ اعزام می‌کنیم.

علیقارداشی‌ سرپرست انجمن تنیس روی میز ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن برای ارتقا سطح کیفی بانوان این رشته مسابقات قهرمانی کشور را در ماه گذشته در کرمانشاه برگزار کرده است انجمن بدنبال تشکیل تیم ملی تنیس روی میز بانوان در آینده نزدیک است.
 
وی ادامه داد: تیم ملی مردان تنیس روی میز ناشنوایان تا شهریور 94 مسابقات آسیایی 2015 چین تایپه را در پیش دارد انجمن برای آماده سازی و حضور پر قدرت مردان در این رقابت‌ها برنامه‌های مستمر و مدرنی را طراحی کرده است و طبق زمانبندی‌ برنامه‌ها را عملی و اجرا می‌کند.
 
سرپرست انجمن ادامه داد: انجمن بدنبال برگزاری مسابقات قهرمان کشوری است امیدواریم استان‌ها از این مسابقات استقبال ورزشکاران بیشتری را به انجمن معرفی کنند تا با انتخاب افرادی حرفه‌ای و با کیفیت تیم ملی پر قدرتی را تشکیل دهیم.
 
سرپرست انجمن تصریح کرد: انجمن برنامه ریزی مناسب انجام داده است تا بازی‌ها در شرایط مناسبی برگزار شود و امکانات مناسب از قبیل خوابگاه در اختیار شرکت کنندگان‌ از سوی فدراسیون قرار گیرد.
 
علیقارداشی‌ ادامه داد:مسابقات قهرمان کشوری را برگزار افراد نخبه و برتر را شناسایی‌ می‌کنیم و همزمان با ورزشکاران تنیس روی میز بزرگسالان کشورمان اردو آمادگی برپا می‌کنیم.
 
وی افزود: انجمن تنیس روی  میز بدنبال ارتقا شرایط و سطح فنی تنیس بازان ناشنوا است تا تیم ملی پر قدرتی عازم رقابت‌های آسیایی چین تایپه‌ شود.
 
سرپرست انجمن ادامه داد: تنیس روی میز ناشنوایان برای ارتقا و رشد مردان تنیس باز برنامه دارد بدنبال موفقیت تیم ملی مردان در آسیا و جهان است برای مسئولان انجمن تفاوتی بین تیم ملی مردان و بانوان وجود ندارد و بسیار علاقمند هستیم تا تیم ملی بانوان نیز از شرایط یکسان با مردان تنیس باز ناشنوا برخوردار باشند.
 
 علیقار‌داشی تصریح کرد: تامین هزینه‌های تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان از قبیل برپایی اردو اعزام به مسابقات خارجی برگزار  مسابقات داخلی بر عهده‌ی فدراسیون ناشنوایان است فدراسیون ناشنوایان در صورتی که بودجه‌ی لازم جهت اعزام تیم ملی بانوان را به مسابقات برون مرزی تامین کند تیم ملی تنیس روی میز بانوان را به چین تایپه‌ اعزام می‌کنیم.
 
 انجمن تنیس روی میز ناشنوایان  مشکلی از لحاظ ارتفا سطح فنی برای حضور در این رقابت‌ها علی رغم زمان محدود ندارد.
 
سرپرست انجمن ادامه داد: انجمن تنیس روی میز ناشنوایان از برنامه ای که فدراسیون ناشنوایان ارسال کرده است خواهان برپایی اردو برای ملی‌پوشان شده است طبق برنامه‌ریزی انجمن بدنبال برپایی هر دو ماه یک بار اردو ده روزه در تهران هستیم.
 
علیقارداشی افزود:‌ برنامه‌های انجمن تنیس روی  میز ناشنوایان از سوی فدراسیون نهایی و قطعی نشده است تیم ملی در نهایت با 4 تنیس باز ناشنوا عازم مسابقات آسیایی چین تایپه می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار