رئیس کمسیون صنایع مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خودروسازان رویکرد مشتری‌مدارانه داشته باشند / نحوه فروش خودرو نیاز به اصلاحات جدی دارد

رضا رحمانی گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما در حوزه خودرو، نحوه فروش و خدمات پس از فروش است چراکه این حوزه به دلیل نقص‌هایی که دارد باید مورد اصلاحات جدی قرار بگیرد.

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: الزام هرگونه بکارگیری استاندارد اجباری نیاز به تصمیمات کارشناسی و سنجیدن شرایط دارد؛ از این رو سازمان استاندارد برای الزام هرگونه استاندارد اجباری برای خودرو، باید با خودروسازان جلساتی را برگزار و مسائل حاشیه‌ای آن را حل و فصل کند.

وی به کاهش تولید خودرو در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشکل مبنایی ما کاهش تولید خودرو بود زیرا این بخش بیش از هر حوزه دیگری دچار معضلات تولید شد تا جایی که شاهد رشد منفی بالای 30 درصد تولید خودرو بودیم.

رحمانی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلات تیراژ تولید تا حدودی حل شده است، افزود: یکی از دغدغه‌های جدی ما در حوزه خودرو، نحوه فروش و خدمات پس از فروش است چراکه این حوزه به دلیل نقص‌هایی که دارد باید مورد اصلاحات جدی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر به مراتب شاهد نارضایتی مشتریان از نحوه فروش خودرو بودیم از این رو با توجه به تغییراتی که احتمالا قرار است در نوع قراردادها و نحوه فروش اتفاق افتد، امیدواریم شاهد رویکرد مشتری مدارانه خودروسازان در تعامل و برخورد با مشتریان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
قیمت خودرو خیلی بالاست تا قیمتها کمتر نشه کسی نمی تونه خودروی نو بخره تولید زیادهم فایده نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
سلام خودرو رو الکی خیلی قیمتش بردن بالا هیچ کس هم قدرت خرید نداره .....
آخرین اخبار