رئیس انجمن بولینگ ناشنوایان:

اواخر مهر، مسابقات قهرمان کشوری را برگزار می‌کنیم

شاپور قربانی بیان کرد:مسابقات قهرمان کشوری انتخابی تیم ملی 30 مهر ماه سال برگزار می‌شود.

شاپور قهرمانی، رئیس انجمن بولینگ ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بولینگ ناشنوایان شهریور ماه 94 مسابقات آسیایی 2015 چین تایپه را در پیش دارد. انجمن بولینگ برای آمادگی ملی‌پوشان و تشکیل تیم ملی قدرتمند 30 مهر ماه مسابقات کشوری برگزار می‌کند.
 
وی ادامه داد: مسابقات انتخابی کشوری در 2 بخش مردان و زنان در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود. نفرات منتخب به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و در نهایت نفرات برتر به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام می‌شوند.
 
وی افزود: انجمن در پایان مسابقات انتخابی و کشوری 3 نفر خانم و 3 نفر آقا را انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنند. در پایان اردوهای تیم ملی در نهایت 4 نفر خانم و آقا به رقابت‌های آسیایی2015 چین تایپه اعزام می‌شوند.
 
قربانی تصریح کرد: فدراسیون ناشنوایان با محدودیت‌های مالی مواجه است.علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان علی‌رغم مشکلات فراوانی که با آن مواجه است، همه‌ی تلاشش را برای تامین امکانات ورزشکاران این حوزه انجام می‌دهند، تا ورزشکاران ناشنوا با مشکلات کمتر و تمرکز بالا در مسابقات برون‌مرزی شرکت کنند.
 
قربانی تصریح کرد: تیم بولینگ ناشنوایان در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی در گذشته با قدرت ظاهر شده است. علیمرادی رئیس فدارسیون هدایای مناسبی را برای ورزشکاران اهدا کرده است.
 
رئیس انجمن ادامه داد: به عنوان رئیس انجمن بولینگ از حمایت و پشتیبانی علیمرادی رئیس فدراسیون قدردانی و تشکر می‌کنم و امیدوارم ورزشکاران با درخشش در مسابقات برون‌مرزی پاسخ حمایت علیمرادی را شایسته دهند.
 
وی افزود: ورزشکاران بولینگ ناشنوا پتانسیل بالایی دارند. شرایط و امکانات فراهم شود افراد با استعداد بسیاری شناسایی می‌شوند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار