عقبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

افزایش قیمت زمین با بالا رفتن تسهیلات بافت‌های فرسوده

رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: افزایش تسهیلات بافت‌های فرسوده زمینه‌ساز افزایش قیمت زمین در این بخش‌ها می‌شود و این تسهیلات یک فضای روانی را برای بالا رفتن قیمت‌ها فراهم می‌کند.

عقبایی رئیس اتحادیه املاک استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ما بطور کلی با افزایش تسهیلات مسکن موافق هستیم اظهار داشت: تسهیلاتی که برای نوسازی بافت‌های فرسوده اختصاص یافته بسیار پایین‌تر از توقع ما است و ما بیش از این عدد درنظر گرفته‌ بودیم.

وی در ادامه افزود: باید تسهیلات مسکن را در تمامی بافت‌ها افزایش دهند و تنها توجه به این بخش برای رونق بازار مسکن کافی نیست.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با بیان اینکه باید برای بافت‌های فرسوده بودجه اختصاصی را در نظر بگیرند گفت: کلان‌شهر استان تهران از نظر بافت‌های فرسوده نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است و این افزایش تسهیلات نسبت به سایر بخش‌ها مفیدتر است.

عقبایی در ادامه توضیح داد: سایر استان‌های کشور به دلیل کمتر بودن بخش‌های فرسوده مغفول باقی‌ می‌ماند و باید یک نگاه جامع‌گرایانه در این زمینه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات بافت‌های فرسوده زمینه‌ساز افزایش قیمت زمین در این بخش‌ها می‌شود گفت: این تسهیلات یک فضای روانی را برای بالا رفتن قیمت‌ها در این محدوده‌ها فراهم می‌کند.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران در ادامه خاطر نشان کرد: دولت باید هر چه سریعتر تسهیلات مسکن را در سایر بخش‌ها افزایش دهد و یک بودجه اختصاصی را برای بافت‌های فرسوده در نظر بگیرد.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سراياني
۱۰:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
آخر كارشناس محترم با كدام پول و درامد زمين و مسكن افزايش خواهد يافت ما كه سر خرجي زندگي روزانه مانديم !عامل گراني مسكن وامهاي ميلياردي بود نه وامهاي قطره چكاني بافت فرسوده .
آخرین اخبار