سرانه ورزش منطقه ۶ شهرداری تهران افزایش یافت

شهرداری منطقه ۶ خبر داد: با افتتاح مجموعه ورزشی شهید جهان‌آرا، سرانه ورزشی منطقه ۶ به نیم متر رسیده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، عظیم بابائی با اعلام این خبر گفت: سرانه ورزشی برای هر شهروند در این منطقه 9 سانتی متر است، با توجه به چنین شرایطی ایجاب می کرد تا فعالیتهای متنوعی در زمینه توسعه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این منطقه انجام شود.

شهردار منطقه 6 در ادامه گفت: مجموعه ورزشی شهید جهان آرا در منطقه 6 شهرداری تهران با مساحتی بیش از 3 هزار و 170 متر مربع زیربنا در دو طبقه و نیم با امکانات ورزشی مناسب، با حضور جمعی از ورزشکاران و قهرمانان المپیک آسیا افتتاح شد و آماده ارایه خدمات به شهروندان تهرانی است. در این مجموع امکانات ورزشی شامل استخر، سونای خشک و بخار، حوضچه آبسرد، جکوزی، اتاق ماساژ ایروبیک در طبقه پایین و بدنسازی و سالن های بازی های توپی در طبقات بعدی منظور شده است. در طول هفته روزهای فرد آقایان و روزهای زوج نیز بانوان می توانند از امکانات بخش های مختلف این مجموعه استفاده کنند.

بابائی با ابراز امیدواری از افزایش سرانه ورزشی این منطقه با افتتاح مجموعه ورزشی جهان آرا افزود: با توجه به سالن چند منظوره سوله ورزشی شهرک والفجر (با مساحتی حدود 3هزار مترمربع در شمال بزرگراه کردستان)، مجموعه ورزشی الزهرا در خیابان ایرانشهر (ویژه بانوان) و چند زمین چمن مصنوعی در حال بهره برداری در این منطقه و همچنین تجهیز و ساماندهی فضاهای ورزشی روباز در سال آینده، سرانه ورزشی این منطقه بیشتر از این خواهد شد.

در آیین افتتاحیه این مجموعه ورزشی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران، سیدمحمد آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، داریوش ارجمند بازیگر سینما، حمیدسوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک، اعظم مقصودلو مربی کبدی و جمعی از مسوولان و ورزشکاران و دبیران شورای یاری محله منطقه 6 تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، ورزش ، سرانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شيرين
۰۲:۰۴ ۰۸ تير ۱۳۹۴
عاليه اگر ثابت بماند و به مزايدة نگذارند وقيمت را بالا نبرند
آخرین اخبار