منفورترین بازیکنان حاضر در دنیای فوتبال چه کسانی هستند؟

رسانه‌های خبری در اروپا طی گزارشی 10 بازیکن نفرت‌انگیز حاضر در دنیای فوتبال را با ذکر دلیل معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، رسانه‌های خبری در اروپا طی تحلیلی گسترده‌ای 10 بازیکن منفور حاضر در دنیای فوتبال را معرفی کرد که به شرح زیر است: 

10- سرخیو بوسکتس (بازیکن تیم فوتبال بارسلونا)

بطور حتم اگر از یک هوادار تیم فوتبال اینترمیلان سوال شود که تو ترجیح می‌دهی بوسکتس را انتخاب کنی و یا اینکه در انگشتان پایت سوزنی آتشین فرود کنند بی شک گزینه دوم را انتخاب خواهد کرد.
بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 میلادی و نمایشی که پیاده کرد تا تیاگو موتا از زمین اخراج شود، باعث شد تا نفرت جهانی متوجه این بازیکن شده و هواداران تیم رئال مادرید بیشتر از اینکه از بارسلونا متنفر باشند از او تنفر دارند.

9- تئوفیلو گوتیزر (بازیکن ریورپلات)

اگر کسی به دنبال دردسر است تا یکبار در کل زندگی‌اش این دردسر را تجربه کند بهتر است سفری به بوگاتا داشته باشد. بطور حتم در یکی از خیابان‌ها گلوله‌ای بر سینه‌اش اصابت خواهد کرد.
تئوفیلو گوتیزر فوتبالیست کلمبیایی جزو آن دسته از افرادی بوده که با آرامش خاطر در جیبش اسلحه حمل می‌کرده است. این بازیکن زمانیکه در تیم ریسینگ فعالیت می‌کرد در مسابقه دربی مقابل تیم ایندینپدنت قرار گرفت. در پایان بازی وقتی ساجا بازیکن حریف به او نزدیک شد تا طبق روال به وی دست بدهد، او هفت تیرش را بیرون آورده و او را در استادیوم تهدید کرد. این کار او باعث وحشت دیگر بازیکنان شد و آنها از ترس اینکه مبادا ترور شوند به سمت اتوبوس فرار کردند. او در نهایت از این تیم اخراج شد ولی خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای همه رقم زد.

8- جان تری(بازیکن تیم چلسی)

شاید همه فکر کنند که جان تری کاپیتان تیم چلسی به دلیل خیانتی که هم تیمی اسبق خود در تیم وین بریدج کرد مورد نفرت همه قرار گرفته است ولی واقعیت این نیست. او به دلیل رفتار نژادپرستانه آنتون فردیناند بازیکن سیاه پوست انگلیسی کرد و او را با عناوین نژادپرستانه خطاب کرد مورد نفرت همه قرار گرفته و حالا در این لیست جای گرفته است.

7- کاتموک بلانکو(بازیکن مکزیکی تیم پوبلا) 

این بازیکن که مکزیکی است و در حال حاضر در تیم پوبلا در حال فعالیت است در حال حاضر در سن 41 سالگی بسر می‌برد و قصد جدایی از دنیای فوتبال را نداشته و همچنان جای بسیاری از جوانان را که می‌توانند از این طریق درآمد داشته باشند، گرفته است.

او هم جزو آن دسته از بازیکنانی است که مورد نفرت بسیار زیاد هواداران فوتبال قرار دارد او زمانیکه راهی MLS آمریکا شد تا فعالیتش را در تیم شیکاگو فایر از سر بگیرد در بازی مقابل دی‌سی یونایتد ضربه مشتی به حریف وارد کرد که زمینه محرومیت دو ساله‌اش از حضور در جام حذفی آمریکا فراهم شد حالا با این اتفاق هواداران حاضر در آمریکا حاضر به دیدن دوباره او نیستند و از او به شدت نفرت دارند.

6- نیحل دیانگ (بازیکن هلندی تیم میلان)
 
ژستی که این بازیکن در فینال جام جهانی 2010 توسط این بازیکن گرفته شد هرگز فراموش نمی‌شود او پای راستش را بلند کرد درست مثل اینکه فوتبال بازی کردن قصد انجام حرکات کونگ‌فو را دارد و بر سینه‌ ژابی آلونسو بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا وارد آورد.
حرکتی که فراتر از مقررات صورت گرفت و بسیار سخت بود همین حرکت او باعث شد تا در گروه نفرت‌انگیزترین بازیکنان حاضر در دنیای فوتبال قرار بگیرد.

5 – کریس رونالدو (بازیکن تیم رئال مادرید)

بی شک کریس رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید مثل بقیه بازیکنان نامبرده شهرت یک بازیکن خاطی را با خود حمل نمی‌کند. او بی‌شک یک ستاره واقعی در دنیای فوتبال و خارج از آن است ولی شخصیتی خاص دارد و آن این است که عاشق پنهان کردن چهره واقعی‌اش بوده و دائما از خود تواضعی ساختگی مثل رقیبش لیونل مسی نشان می‌دهد به همین علت مورد نفرت بسیاری از هواداران فوتبال قرار دارد.

4- لوئیس سوارز ( بازیکن تیم بارسلونا)

بی‌شک هیچ کس سوال نمی‌کند که چرا هواداران فوتبال از لوییس سوارز نفرت دارند نفرت مردم از او به دلیل رفتارهای نژادپرستانه نیست بلکه ژست عجیب او در جام جهانی 2014 برزیل و گاز گرفتن شانه کیئلینی باعث شد تا نه تنها از طرف فیفا مورد محرومیت طولانی مدت قرار بگیرد بلکه مورد نفرت بسیار زیاد هواداران فوتبال واقع شود.

3 – ماریو بالوتللی (بازیکن تیم لیورپول)

در این رده‌بندی نام ماریو بالوتللی بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال لیورپول مشاهده می‌شود مردم ازاو نفرت دارند به دلیل نقایص بسیار زیاد داشته و همه او را فردی تنبل – نابالغ- خود محور و ازنظر اجتماعی فردی معتاد قلمداد می‌شود رفتار او در برخی موارد بقدری سطحی و بچه‌گانه بود که برخی احساس کردند او حقیقتا یک احمق است بسیار شهرت وی را به دلیل موارد مطرح شده دانسته معتقد هستند که او نتایج واقعی و شایسته دست نیافته است.

2- زلاتان ابراهیموویچ (بازیکن پاری‌سن ژرمن)

زلالان ابراهیموویچ بازیکن مشهوری است که از نظر فوتبالی چهره منفوری نیست او دارای شخصیتی خاص است و هر انچه را که فکر می‌کند بر زبان می‌آورد و برای گفتن افکارش احتیاجی به زدون ماسک بر صورت ندارد او در جنگ و جدلی که با خبرنگاران بر سر پپ گواردیولا پیدا کرد این ویژگی‌اش را خیلی خوب به نمایش گذاشت و در واقع آن را کامل کرد. او حمله سخیفی در برابر خبرنگاران بکار برد که همین جمله زمینه نفرت بسیاری از مردم از وی فراهم کرد.

1- پپه (بازیکن تیم رئال مادرید)

با توجه به این رده‌بندی باید او را منفورترین بازیکن در حال حاضر دنیای فوتبال قلمداد کرد او در زمین بازی یک پسربچه بد بود که مانند دیوانه‌ها بازیکنان را ضرب و شتم می‌کند و ما هنوز لگد وحشتناک او را به کاسکوئرو فراموش نکرده‌ایم حرکتی باعث محرومیت طولانی برای وی شد در خارج از زمین بازی هم او فردی با هوش و خارق‌العاده محسوب نشده و کاریزمای خوبی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
شاید رونالدو صد ملیون هوادار داشته باشه ولی دنیا هفت میلیارد جمعیت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دوستانی که هنوز نمیدونن مسی واسه چی به سرزمینهای اشغالی سفر کرده بد نیست بجای دیدن مدل موهای رونالدو یه سری هم به سایت های خبری بزنن تا بفهمن مسی سفیر یونیسف و برای اتش بس جنگ به اونجا سفر کرده است لیست کاملا درسته چون رونالدو فقط جلوی دوربین تظاهر میکنه و خارج از دید همه میدونن چ کارهایی که نکرده .............. و برعکس مسی بازیکنی که در اوج افتخار اینهمه متواضع دوستانی هم که فکر میکنن رونالدو چون لایک بیشتر داره پس محبوب تره باید بگم نصف بیشتر فالوور های رونالدو افرادی هستند که فوتبالی نیستند و فقط بخاطر چهره و هیکل رونالدو لایکش میکنن پس فرق بین محبوب ترین بازیکن تو فضای مجازی با محبوب ترین بازیکن در جهان از زمین تا اسمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
رونالدو محبوب ترین ورزشکاره
United States of America
امیر
۱۵:۲۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
متاسفم براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
تا اونجایی ک من میدونم رونالدو محبوبترین ورزشکار تو شبکه های اجتماعیه.چطور تو لیست منفورترین ها قرار گرفته!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
زلاتان؟ منفور؟ هر کس از زلاتان متنفره مشکل داره خودشو به یه دکتر نشون بده!
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۶:۱۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
اخه این چه رده بندی ای است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا مسی خیلی اخلاقش خوبه که رونالدو میخواد خودش رو مثل اون نشون بده؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
رونالدو با 100ميليون طرفدار رسمي در فيس بوک محبوبترين.ورزشکار دنياست...
Germany
قلی
۲۲:۵۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
لیونل مسی از منفورترینهاست بین مسلمانان جهان بدلیل حمایت از رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۲:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
بسیار رده بندی چرتی بود
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۲:۲۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
واقعا حرف نداشت عين واقعيته
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۲۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
به نظرم خیلی از افراد به شدت طرفدار زین الدین زیدان بودند و هستند و بنابراین منفورترین آدم مدافع ایتالیا بود که در فینال جام جهانی باعث اخراج زیدان عزیز شد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
ینی همه اینا از مسی منفورترن؟
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۹:۵۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
ریوالدو یادتون رفته درجام جهانی ژاپن و کره با گول زدن داور درحالیکه توپ به پایش خورده بود با گذاشتن دست روی صورت باعث اخراج بازیکن ترکیه شد و ترکیه با ده نفره شدن نتوانست به فینال برسد ویک برصفر مغلوب شد
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۹:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
عجب رده بندی مسخریه.
کسی که این رده بندیا انجام داده نمی دونسته که
صفحه کریس رونالدو توی شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین صفحه ها در کل شبکه های موجوده.
در بین ورزشکارا هم که محبوب ترین صفحه را داره.
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۹:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
عجب رده بندی مسخریه.
کسی که این رده بندیا انجام داده نمی دونسته که
صفحه کریس رونالدو توی شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین صفحه ها در کل شبکه های موجوده.
در بین ورزشکارا هم که محبوب ترین صفحه را داره.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۹:۴۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
منبع؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۸:۱۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
عالی بود فقط زلاتان که خداییش اینجوری نیست اما رونالدو حقش اون خودشا باهمه متقاوت می دونه بازیکن خائن فقط شیث رضایی ومحمد نصرتی ولی من استقلالی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
باورم نمیشه درباره رونالدو ایتطوری گفتید!!!!! :|کسی که بدی ازش ندیدن اومدن میگن خوبی هاش مصنوعیه :|
یا ابوالفضل خودت شفا بده...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
ok
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مسلم
۱۷:۴۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
این مسخره ترین رده بندی
چون کریستسانو رونالدو در فیسبوک بیش از 100 میلیون طرفدار داره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
جای قلعه نویی فقط خالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۶:۰۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
رونالدو در حال حاضر پر طرفدارترین بازیکن دنیاست با صد میلیون طرفدار بعد شما اسمش را در منفورترین ها می نویسید؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
این رده بنده رو یه طرفدار سر سخت بارسا نوشته مطمعا باشید
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۵:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
چرته چرته مگه میشه رونالدو جز بازیکنان منفور باشه در حالی که بیشترین هوادار رو تو سطح دنیا داره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
چرافوتباليستاي ايراني رونام نبرديدخيلي هم زيادند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
رونالدو با مقابله با رژیم صهیونیستی درعرصه های مختلف ودادن کفش طلا و کمک های مالی فراوان به کودکان غزه محبوبترین بازیکن جهان است ولی مسی چی؟او به همراه بارسلونا بااسرائیل رابطه دوستانه ونزدیک دارند.وباید جای مسی به جای رونالدو در این لیست عوض بشه.من طرفدار رئال و رونالدو نیستم.طرفدار یوونتوس هستم.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
به نظر من نه جای مسی این جا هست و نه جای رونالدو چون این بازیکنان بیشتر از این که مورد نفرت مردم جهان باشند به خاطر توانایی های فوق العاده ای که دارن مورد علاقه مردم جهان هستند و این علاقه جای هر عصبانیتی را پر می کنه .
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۴:۵۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
کمتر چرت و پرت تحویل ملت بدین
Iran (Islamic Republic of)
مرتضي
۱۴:۳۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
شما ها چرا ايت قدر مسي رو مي بريد بالا
Iran (Islamic Republic of)
yaghoub
۱۴:۰۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
مارسلو (رئال مادرید) یادتون رفته شک نکنید نفر دومه؟
United States of America
محمد
۱۲:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
مسخره ترین رده بندی!!!

معلومه از یه سایت عاشق مسی کپی شده!!!!

چرت....
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۹:۵۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
شر و ور بود!
هیچ کدوم جزو منفور ترینا نیستن!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۱۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
777
۲۳:۱۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
مهـــــــدی
۱۲:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
هاشمی نسب رو یادتون رفته.خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
هاشمی نسب کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
چرت و پرت بود
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۱:۵۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
به نظر من از اين ليست نام كريستيانو رونالدو و پپه بيخود وارد شده و بايد بازيكني مثل مسي اين نژاد پرست و صهيونيست دوست رو آورد ..... و آن هم نفر اول ليست
آخرین اخبار