جاذبه های گردشگری در دنیا/

جزایر پرنس با مکان های تاریخی و توریستی بسیار + تصاویر

جزایر پرنس به خاطر نزدیکی به استانبول و مکانهای تاریخی و توریستی اش مشهور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،جزایر پرنس مجموعه جزایر نه گانه است که ۴ جزیره بیوک آدا ، هئیبئلی آدا ،بورگاز آدا و کینالی آدا بزرگ و مشهورترند و جمعیت این جزایر ۲۰ هزار نفراست اما در تابستان به ۵۰۰ هزار نفر هم میرسد. البته دریای مرمره جزایر زیادی دارد اما جزایر پرنس به خاطر نزدیکی به استانبول و مکانهای تاریخی و توریستی اش مشهور است.


 
اینکه چرا نام پرنس داده شده ماجرای جالبی دارد در زمان امپراطوریهای بیزانس و امپراطوری ترکان اتومان شاهزاده ها و پرنس هایی که به خاطر تخت قدرت اختلاف پیدا میکردند از سوی امپراطور به این جزایر تبعید میشدند.


 
اما این روزها ، جزایر پرنس استانبول یک مکان پاپیولر بخصوص در تابستان برای افراد مشهور استانبول نیز است. همچنین استانبولیها و توریستها برای لذت بردن از جنگلهای پاینه ، مکانهای دینی و تاریخی ، پلاژها و لذتهای جزیره و تفریحات جالب مثل تور جزیره با کالسکه  به این مکان می آیند.


 
 بیوک آدا از اسمش هم معلومه جزیره بزرگ که بزرگترینش است و در این جزیره زیبا از اتوموبیل خبری نیست و اهالی  و توریستها پیاده یا  از دوچرخه و کالسکه  و اسب استفاده میکنند و خانه ها ویلایی و زیباست. شما میتوایند دوچرخه بگیرید یا کالسکه سوار بشوید،این جزایر مساجد و کلیساها ، پلاژها و رستورانها و جنگلهای  زیادی دارند.
 
جزیره تعدادی رستورانهای واقعا زیبا دارد ، همچنین مغازه های میوه فروشی و ایستگاه های بستنی که واقعا معروف هستند و توریستها خیلی دوست دارند.یک مسجد تاریخی مهم دارد.
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: گردشگری ، جزیره ، استانبول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار