یک مدیر اسپانسر پرسپولیس؛

عده‌ای سودجو با هزینه ناچیز به دنبال تصاحب پرسپولیس هستند

یکی از مدیران شرکت بهنام پیشرو در مورد اختلافات پیش آمده میان این شرکت و باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رویارویی گروه مدیریتی فعلی باشگاه پرسپولیس به ویژه رئیس هیئت مدیره با اسپانسر باشگاه کاملاً عیان شده و تبعاتی مختلف از جمله گرفتن دفتر این اسپانسر در باشگاه را به دنبال داشته است.

در این میان یکی از مدیران شرکت بهنام پیشرو در مورد تازه‌ترین شرایط این رویارویی به تسنیم گفت: اگر بنا به تکلیف روشن کردن در رسانه‌ها باشد، بهتر است آقایان قرارداد 14 اردیبهشت و صورتجلسه 5 مرداد را هم به رسانه‌ها بدهند تا مردم قضاوت کنند که کدام یک از طرفین به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند. به جای اولتیماتوم دادن بهتر است به تعهدات‌تان عمل کنید!

وی افزود: طبق قرارداد 2 اردیبهشت امتیاز بهره برداری انحصاری نام و نشان تجاری باشگاه پرسپولیس، همچنین بهره برداری اقتصادی - تجاری از این باشگاه اختصاصاً در اختیار شرکت بهنام پیشرو کیش است و جای تعجب دارد که سرپرست باشگاه اعلام کرده همین که لوگوی شرکت روی پیراهن تیم و سایت باشگاه قرار گرفته، کافی است.

این فرد که از مدیران حامی مالی پرسپولیس است خطاب به سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت : آقای منتقمی! اگر مبنا را تیم استقلال بگذاریم و برای لوگوی پیراهن هر بازی حدود 200 میلیون تومان محاسبه کنیم، با احتساب 12 بازی می شود دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان، در ضمن قیمت تبلیغات روی سایت هم مشخص است؛ در حالی که باشگاه حدود پنج برابر بیشتر، از بهنام پیشرو دریافت کرده است.

وی ادامه داد: شاید لازم است مسئولان باشگاه قرارداد را دوباره بخوانند و تعهدات‌شان را مرور کنند. با این کارها دیگر کدام بخش خصوصی جرأت می‌کند وارد فوتبال شود؟ آقایان قطعاً قرارداد را نخوانده‌اند که مدعی می‌شوند می‌خواهند مستقلاً کمیسیون اقتصادی تشکیل دهند، چراکه به روشنی با مفاد قرارداد در تعارض است. آنها مدعی‌اند عده‌ای دیگر برای پرسپولیس خرج می‌کنند که برای ما تعجب‌آور است، چراکه اگر به تعهدات‌شان عمل کنند، نیازی به خرج کردن دیگران نیست.

این مدیر بهنام پیشرو تأکید کرد: به نظر می‌رسد عدم ایفای تعهدات در راستای این است که عده‌ای سودجو با خرج کردن ارقام ناچیز در پی تصاحب باشگاه بزرگ پرسپولیس به ثمن بخس باشند. سکوت ما تا به امروز به خاطر دورکردن باشگاه از حاشیه‌هایی بود که بی‌تدبیری مسئولان باشگاه به آن دامن زده بود. حال جای این سؤال از مسئولین محترم وزارت ورزش باقی است که آیا خصوصی‌سازی صنعت فوتبال با هدف ایجاد و تقویت شرکت‌های توانمند و فعال در بازار سرمایه باید باشد یا محفلی برای کسب قدرت عده‌ای فرصت طلب ؟

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار