ساری؛

برگزاری نخستین جشنواره ملی مازندران پژوهی

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران، ازنخستین جشنواره ملی مازندران پژوهی خبرداد

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران ؛ لطف الله آجودانی افزود: این جشنواره از سوی اداره کل آموزش و پژوهش استانداری با هدف تجلیل از پژوهشگران برجسته مازندران شناس در حوزه های تاریخ ، فرهنگ، ادبیات، هنر و موسیقی در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

وی افزود : در این جشنواره ملی شماری از مسوولان کشوری و استانی و شخصیت های دانشگاهی، علمی، فرهنگی مازندران و موسسات و مراکز فرهنگی و پژوهشی بخش خصوصی و شخصیت ها و فعالان علمی، فرهنگی، هنری و پژوهشی حضور دارند.

آجدانی با تاکید بر ضرورت تجلیل از پژوهشگران مازندران شناسی ، اعتلای فرهنگ بومی مازندران را از اولویت های پژوهشی اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران برشمرد.

وی گفت : این جشنواره در راستای سیاست فرهنگی و پژوهشی دولت تدبیر امید و تاکید ویژه استاندار و توجه هر چه بیشتر به حوزه های علمی، فرهنگی و پژوهشی ، بویژه پژوهش و تحقیقات مازندران شناسی برگزار می شود.

آجدانی یادآور شد: در این جشنواره از هفت چهره فرهنگی، هنری و پژوهشی مازندران شناس به عنوان مفاخر و چهره های ماندگار سال مازندران تجلیل و تقدیر خواهد شد.

وی افزود : علاوه بر اجرای نامه های متنوع فرهنگی ، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور و استاندار مازندران از جمله سخنرانان این جشنواره هستند.


انتهای پيام/ش


منبع: ايرنا

برچسب ها: برگزاری ، مازندران ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.