خانواده "سرنا" و مقامات پرس‌تی‌وی مرگ وی را مشکوک می‌دانند

خانواده خبرنگار کشته شده پرس تی وی و مقامات این شبکه می گویند درباره مرگ این خبرنگار مشکوک هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، خانواده "سرنا شم" می گویند درباره اینکه مرگ وی ناشی از یک تصادف عادی رانندگی باشد، مشکوک هستند. 

خانواده شم در دیدار هیئتی از پرس تی وی که برای تسلیت به خانه وی در بیروت رفته بودند، از دادن هر نوع بیانیه و اظهار نظر در برابر دوربین خودداری و در عین حال تاکید کردند به مقامات ترکیه درباره دست داشتن در مرگ وی مشکوک هستند. 

خانواده شم همچنین گفته اند از طریق قانونی، درباره علت و چگونگی مرگ وی تحقیق می کنند.

پرس تی وی با پخش تصاویری از خودرو حادثه دیده خبرنگار این شبکه در جنوب ترکیه اعلام کرد دستگاه های اطلاعاتی ترکیه پیشتر این خبرنگار را تهدید کرده بودند و وی بیم این را داشت که بازداشت شود. او از جمله خبرنگارانی بود که از مرزهای ترکیه در نزدیکی کوبانی گزارش می داد و باور داشت که اتهام های وارد شده به وی به علت بررسی موضع این کشور در قبال داعش و جنایات این گروه و تظاهرات اخیر تظاهرات کردها در اعتراض به این موضع بود.

در همین حال، حمید رضا عمادی، مسئول نیوزروم پرس تی وی نیز باور دارد علت کشته شدن سرنا شم، می تواند افشاگری های وی در خصوص همدستی مقامات ترکیه با تروریست های گروه داعش و نیز بی تاثیر بودن حملات هوایی نیروهای به اصطلاح ائتلاف علیه داعش باشد.

عمادی گفت: وی در تلویزیون زنده چیزهایی را می گفت که مقامات ترکیه، غرب و رسانه های بزرگ علاقه ای به شنیدن آن نداشتند؛ ولی شم این جسارت را به خرج می داد و آنچه را که در صحنه میدانی می دید، در برابر دوربین نیز بیان می کرد.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
شهادت مظلومانه ات مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
دردناکه
آخرین اخبار