زنجان؛

مشکل آب کشاورزی طارم در سفر رئیس جمهور به زنجان مطرح شود

امام جمعه آببر با اشاره به مشکلات آبی در شهرستان طارم گفت: مشکل آب کشاورزی طارم در سفر رئیس جمهور به استان زنجان مطرح شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمد صادقی پور اظهار داشت: سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان زنجان آثار و برکات فراوانی را برای استان و مردم به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود طرح‌های نیمه تمام در مناطق مختلف استان زنجان عنوان کرد: اگرچه قرار است شاهد مصوبه جدیدی در سفر رئیس جمهور به استان نباشیم اما امید است در این سفر طرح‌های نیمه تمام موجود در استان پیگیری شود.

امام جمعه آببر تصریح کرد: انتظار می‌رود پروژه‌های نیمه تمام موجود در استان زنجان مورد پیگیری قرار گرفته و با رئیس جمهور مطرح شود و اعتبارات مناسبی برای تکمیل این طرح‌ها در استان اختصاص یابد.

این مسئول با تاکید بر پیگیری مطالبات مردم زنجان در سفر رئیس جمهور به استان گفت: مسئولان با دغدغه‌های شهروندان به خوبی آشنا هستند و مردم نیز انتظار پیگیری مشکلات خود از سوی مسولان را دارند.

صادقی‌پور خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان زنجان یکی از وزرای ایشان از شهرستان طارم بازدید خواهند کرد که امید است مسئولان از این فرصت پیش آمده به خوبی بهره برده و مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان را مطرح کنند.

وی به برخی مسائل و مشکلات موجود در شهرستان طارم اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان آب کشاورزی است که انتظار می‌رود این موضوع مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه شهر آببر با بیان اینکه شهرستان طارم قطب کشاورزی محسوب می‌شود، ادامه داد: بخش کشاورزی 98 درصد اشتغال در این شهرستان را به خود اختصاص داده است.

این مسئول اضافه کرد: این موضوع نشان دهنده فعالیت تعداد قابل توجهی بهره‌بردار در بخش کشاورزی شهرستان طارم است و با توجه به تولید انواع محصولات کشاورزی در این منطقه به منظور جلوگیری از کاهش تولیدات، پیگیری موضوع آب کشاورزی از ضروریات است.

صادقی‌پور اظهار کرد: راه‌های درون شهری شهرستان طارم نیز از دیگر موضوعاتی است که توجه ویژه را می‌طلبد و ضروری است که جزء موضوعات مطرح شده در سفر رئیس جمهور به زنجان باشد.

وی گفت: اکثر راه‌های درون شهری شهرستان طارم فرسوده بوده و نیازمند مرمت و بازسازی است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: زنجان ، کشاورزی ، طارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.