نماینده عراقی آمریکا را به حمایت از داعش متهم کرد

در پی هدف قرار دادن گرو‌هی از داوطلبان جنگ با داعش در عزاق از سوی امریکا نماینده عراقی، ائتلاف آمریکا را به حمایت از گروه تروریستی داعش متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از نمایندگان مجلس عراق، ائتلاف آمریکا را به حمایت از گروه تروریستی داعش و هدف قرار دادن نیروهای عراقی متهم کرد.

"نوال  جمعه" در کنفرانسی خبری گفت: آمریکا و متحدانش از ترس به  خطر افتادن منافع خود و اجرایی نشدن نقشه هایشان، نمی خواهند داعش را سرکوب کنند .

نوال از حمله جنگنده های آمریکا و متحدانش به مواضع ارتش عراق خبر داد و تأکید کرد: جنگنده های ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش اسلحه و مهمات برای داعش فرومی ریزند، و نیروهای ارتش عراق را هدف قرار می دهند .

نوال خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش می توانند ظرف چند روز با امکانات نظامی و فناوریهای خود مواضع داعش را شناسایی و منهدم کنند؛ ولی این کار را نمی کنند.

این نماینده مجلس عراق افزود : لئون پانتا وزیر سابق دفاع آمریکا اخیراً گفته است که جنگ با داعش 30 سال طول می کشد؛ که این اظهارات بهترین دلیل برای اثبات عدم جدیت آمریکا و متحدانش در سرکوب داعش است .

نوال که عضو فراکسیون الاحرار مجلس نمایندگان عراق است خاطرنشان کرد: جنگنده های آمریکا و متحدانش اسلحه و مهمات به دست عناصر داعش می رسانند و ادعا می کنند که اشتباهی این کار را کرده اند؛ ولی همین جنگنده ها مواضع ارتش عراق را در چند منطقه بمباران می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار