از سوی کارشناسان سایبری اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) صورت گرفت

کشف و انهدام گروه سازمان‌یافته ضد اخلاقی در شبکه‌های مجازی/ 6 نفر دستگیر شدند

با وجود همه شایعات رسانه‌های ضد انقلاب برای ناامن جلوه دادن فضای شهر اصفهان با استفاده از شایعه‌پراکنی در فضای مجازی، چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام سپاه صاحب‌الزمان(عج) این بار هم توانستند اعضای گروهی ضد اخلاقی در شبکه‌های مجازی را شناسایی و دستگیر کنند که نشان از رصد شبانه‌روزی این محیط دارد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با تلاش سربازان گمنام سپاه صاحب‌الزمان اصفهان، شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد در شبکه‌های مجازی منهدم و ۶ نفر از اعضای اصلی این گروه شناسایی و دستگیر شدند.
 
این گزارش که شب گذشته نیز از بخش خبری شبکه اصفهان پخش شد ترس و واهمه را در دل همه کسانی که فضای مجازی را مکانی امن برای انجام اعمال بزهکارانه خود می‌دانند، انداخت.
 
در پی اعلام مرکز اطلاع رسانی سایبری اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج)، در نتیجه رصد شبکه‌های مجازی اینترنتی در موضوعات ضد امنیتی، شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد و فحشا که هماهنگ با گروه‌های وابسته به سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه در حال عضوگیری بودند، شناسایی و توسط سربازان گمنام سایبری اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان منهدم شد.

در پی این اقدام ۶ نفر از عناصر اصلی این شبکه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
بر اساس این گزارش در نتیجه مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی که وظیفه ذاتی عناصر اطلاعاتی است، کارشناسان سایبری اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اقدامات فنی پیچیده، شبکه‌هایی را منهدم کردند که در این فضا افراد ناآگاه را گرفتار می‌کرد.

این شبکه‌ها علاوه بر نشر اکاذیب و شایعات در گروه‌های تلفن همراه، با ایجاد محیط‌های ضداخلاقی، با عضوگیری از دختران و پسران جوان آن‌ها را اغفال می‌کردند.
 
این افراد که با سرویس‌های جاسوسی نیز در ارتباط بودند، از سوی عناصر اطلاعات سپاه اصفهان دستگیر شدند و به اعمال مجرمانه خود اعتراف کردند.
 
توصیه اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان(عج) به خانواده‌های عزیز این است که ملاحظات لازم در نظارت بر فعالیت‌های مجازی فرزندان خود را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۹ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار