مدیر عامل بنیاد غدیر:

جامعه ما نیازمند به آموزه‌های علوی است/ استکبار فرهنگ غدیر را هدف گرفته است

ظریف منش گفت: جامعه ما نیازمند به آموزه‌های علوی است و همه مردم دنیا نسبت به این مسئله تشنه هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد غدیر با حضور در اختتامیه سومین جشنواره پژوهش‌های حوزه غدیر که در سالن همایش‌های دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار شد، طی سخنرانی گفت: غدیر یک حقیقت درخشانی است که نه تنها به عنوان یک رویداد مسلم مورد اتفاق همه علما قرار دارد بلکه نیاز دیروز و امروز و فردای بشریت است و صرفا بیان یک تحلیل یا دستاورد مطرح نیست. 

وی افزود: در حوزه بحث غدیر سه دسته مجاهدت که شامل مجاهدت علما و دانشمندان شیعه، مجاهدت هنرمندان و سوم مجاهدت مردمی که با ایثار جان و مال خود غدیر را حفظ کردند نیازمند هستیم. 

وی تصریح کرد: امسال طرح تبیین غدیر در همه استان‌ها با موضوعات مختلف مد نظر قرار گرفت و با مشارکت حوزه و دانشگاه مورد استقبال فوق العاده قرار گرفته است. 

ظریف منش تصریح کرد: اثبات غدیر یک امر مسلم است و ما باید با کار علمی در این زمینه فعالیت داشته باشیم، چنانچه جامعه ما نیازمند به آموزه‌های علوی است و مدیریت براساس فرهنگ علوی یک انقلاب فرهنگی را در جامعه ایجاد می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون دشمن با کمک دلارهای نفتی فرهنگ غدیر را هدف قرار داده و همه مردم دنیا نسبت به این مسئله تشنه هستند، چنانچه در خصوص اهمیت این همایش باید بگویم که در سال آینده نیز این همایش در دو بخش جدید از جمله امیرالمومنین و معیار زندگی و آموزه‌های غدیر برای بشریت امروز برگزار می‌شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار