در پایان معاملات 28 مهر؛

ارزش معاملات بورس از مرز 3 میلیارد ریال گذشت

امروز دوشنبه در پایان معاملات، تالار بورس رشد کم نظیری را در ماه‌های پیش تجربه کرد و تعداد 918 هزار و 206 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 2 میلیون و 122 هزار ریال در 80 هزار و 088 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران شاخص کل امروز رشد 1267 واحدی را تجربه کرد و ازنیمه‌ی  کانال 73 هزار واحدی گذشت.

براساس این گزارش کلیه‌ی شاخص ها سبز رنگ شدند به‌طوری که شااخص صنعت رشد 104 واحدی،شاخص 50 شرکت فعالتر با رشد 51 واحدی،شاخص ازاد شناور بارشد 1635 واحدی و شاخص 30 شرکت بزرگ با رشد 59 واحدی رو‌به رو شدند .

همچنین شاخص بازار اول و دوم نیز روند مثبت را به خود گرفتند و بازار اول با رشد 984 واحدی به رقم 54 هزار و 164 واحد و بازاردوم  با رشد 2156 واحدی به رقم 144 هزار و 770 واحدرسید .

علاوه براین کلیه نمادها امروز روند رشد داشتند به ترتیبی که در گروه خودرویی‌ها ایران خودرو رشد 3.6واحدی،زامیاد رشد2.59 واحدی،ایران ترانسفو رشد 3.83 واحدی را تجربه کردند.

شایان ذکر است گروه مپنا با روند مثبت 2.59 واحدی،بین‌المللی توسعه ساختمان با رشد 3.36 واحدی و س. نفت و گاز پتروشیمی تامین با رشد 2.59 واحدی به کار خود پایان دادند.
 
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی، متوقف می شود.
 
 امروز نماد معاملاتی شرکت آلومینیوم ایران با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم،متوقف شد.
 
در عین حال، نماد معاملاتی شرکت های پشم شیشه ایران، سرمایه گذاری اعتبار ایران پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر اصلاح اساسنامه، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شدند.
 
همچنین نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی،بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی بازگشایی شد.
 
نماد معاملاتی شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو هم پس از برگزاری جلسه هیات مدیره مبنی بر تصویب افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، ارزش ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار